24 Eylül 2020 Perşembe

6 Yeni Kitaplarım - Eylül 2020

 

Ben yine rahat duramadım ve aldım 3 tane kitap daha. :) 

Bu seferki alışverişimi ilknokta.com adresinden yaptım. Orada ön siparişe açılmıştı beklemeye tahammül edemeyince hemen oradan sipariş verdim. 

İlknokta'dan çok fazla alışveriş yapmam ama bu alışverişim de yaşadığım sorunla ilgilenmeleri çok güzeldi. Kargomda sorun yaşadım. Oturduğum sitenin güvenliğine bırakılsın diye not düşülmesine rağmen kargocu arkadaş apartman sakinlerinden birine bırakmış. Ve ben kime bırakıldığını bilemediğim için İlknokta'ya yazdım ve onlardan benimle inanılmaz derecede çok ilgilendiler. Bu yüzden herhangi bir sorunla karşılaştığımda bu şekilde ilgilenmelerinden dolayı daha sık orayı kullanmaya karar verdim. 

Size de tavsiyemdir mutlaka deneyin orayı. 

Bu arada neler aldığıma gelirsek; 

  • Josh Malerman - Malorie (Kafes Romanı)
  • Tara Sivec - Işığım Sensin
  • Tuğba Atıcı Coşar - Aşk Tutkusu

Aşk Tutkusu'nun eski basımı bende vardı ama yeni basımı yoktu ve nasıl olmaz Berk'im diye düşünerek aldım. Asla kaçıramazdım. Çünkü Tuğba'nın kalemini seven okurlardan biriyim :) 

İşte bu ay ki son siparişim de böyle. Önümüzdeki ay ne olur bilmiyorum ama bir süre almasam çok iyi olacak ama kesin dayanamam :) 



6 yorum :

  1. Malorie'yi çok merak ediyorum yaa.. Umarım ilk kitap kadar iyidir. Okuduktan sonra yorumunu bekliyorum. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öyle, Kafes'ten sonra umarım hayal kırıklığı olmaz.

      Sil
  2. merhabalar
    Alberto sego parfümden yazıyorum :D çoğu blog sayfası arkadaşlara parfüm gönderdik ve bize linkli makaleler hazırladılar.
    Sizede ürün göndersek bize makale yazar mısınız link vermek kaydı ile ayrıca sitenize parfüm karşılığı
    backlink alıyor musunuz ilgilenir iseniz blog aadresinizi belirterek bize dönüş yaparsanız sevinirim..

    0553 394 71 71 emre

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, burası bir kitap blog sayfası dolayısıyla kitap haricindeki ürünlerin ne yazık ki tanıtımlarını yapmıyorum blogda.

      Sil
  3. Hepsi benimde merak ettiğim kitaplar, keyifle oku abla :)

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın