1 Eylül 2020 Salı

4 Neler Okudum - Ağustos 2020

Bir ayı da geride bırakırken verimli bir ay daha geçirdiğime inanıyorum. Toplamda 9 kitap okudum ve bunlardan ikisi kuzenimle beraber okuduklarımdandı.

Bu aralar iş yoğunluğum ve yaz olması sebebiyle sanırım az okudum. Nedense az geldi bana okuduğum kitap sayısı... neyse hiç olmamasından iyidir diye düşünüyorum. 

Olukça çeşitli türlerde okudum kitapları, psikolojik gerilimden romantik gerilime, historical romanse ve fantastiklere o da yetmedi araya klasik ve çocuk kitapları da geldim. Böyle yazınca baya dolu geçmiş ayım :) 

Bir de film izledim. Meg - Derinlerdeki Dehşet. Bu filmin kitabı da varmış kitabını okudum hatta devamını getiremedim bu yüzden yarım bıraktım ama filmi güzeldi kitabındansa... 


Bütün okuduğum kitapların yorumları blogda detaylı bir şekilde yer alıyor ayrıca instagram hesabına da atıyorum yorumları. Filmin yorumunu da blogda okuyabilirsiniz. 




Neler okuduğuma ve puanlamama gelirsek; 

  • Julie Garwood - Oyunbozan   = Puanım : 5/5
  • Elle Kennedy - Takip  = Puanım : 5/5
  • Monica McCarty - İki Ateş Arasında  = Puanım : 5/5
  • Jennifer Royce - İskoç Onuru  = Puanım : 5/5
  • Wulf Dorn - Psikiyatrist = Puanım : 5/5
  • Büşra Toraman - Uyanış  = Puanım : 5/5
  • John Boyne - Çizgili Pijamalı Çocuk = Puanım : 5/5
  • Alyssa Day -  Atlantis'in Vampirleri  = Puanım : 5/5
  • Antoine de Saint-Exupery - Küçük Prens  = Puanım : 5/5


Neler izlediğime gelirsek; 


İşte benim bir ayım böyle geçti. Sizlerin nasıl geçti? Neler yaptınız? Neler okudunuz? Neler izlediniz? 

Eylül ayı hepimize boool kitaplı olur inşallah :)




4 yorum :

  1. Ben aylardır sıfır çekiyorum kitap konusunda. Bu sıcaklara ve iş yoğunluğuna göre oldukça iyi bence okumalarınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıcaklarda okumak çok zor oluyor haklısınız

      Sil
  2. Ne güzel. Okuduğun tüm kitapları beğenmişsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu ay çok doğru kitapları okumuşum hep seveceğim kitaplara denk geldim.

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın