4 Ekim 2020 Pazar

0 Eylül Ayında Okuduklarım

Eylül ayında neler okuduğumla karşınızdayım. Çok değişik türlerde kitaplar okuduğumu söylemeliyim.  Geneline bakıldığında da çok sevdiğim kitaplar vardı ki neden uzun zamandır okumadığım dediğim kitaplarda vardı bunlardan biri de Catherine Doyle'un serisiydi. 

Fantastikten historical romansa, günümüz romanstan historical fictiona kadar değişik türlerde kitaplar okudum. Aslında amacım yabancı yayınları okuması yapıp elimdeki yabancıları eritmekti ama olmadı araya başka yayınlar da girdi. Umarım ekim ayında bunu yapabilirim çünkü inanılmaz derecede elimde çok Yabancı Yayınları kitabı var. 

Okuduklarımın haricinde de yeni bir dizi bitirdim gerçi bir sezondu ve 10 bölümdü ama olsun bitirdim. Tabi ki kitaptan uyarlamaydı çünkü burada sadece kitaptan uyarlamaların yorumları var hatta ülkemizde yayınlandıysa kitaplarını da okumayı tercih ediyorum. Yakında kitabının da yorumu gelecektir. Aşağıda dizinin yorumunun linkini de bırakacağım. 

Toplamda 8 kitap ve 1 dizi bitirmişim eylül ayında. Benim için normal aylar gibi geçmiş, ki bu sayı 9 veya 10 da olabilirdi ama misafir ağırlamam da gerekti umarım bu ay daha iyi bir performans sergilerim. 

Neler okuduğuma gelirsek; 

  • Catherine Doyle - İntikam  (Puanım: 3,5/5) 
  • Catherine Doyle - Cehennem  (Puanım: 4/5)
  • Catherine Doyle - Mafya  (Puanım: 5/5)
  • Christina Lauren - Sahte Balayı   (Puanım: 4/5)
  • Ellen Merie Wiseman - Yetim Koleksiyoncusu  (Puanım: 5/5)
  • Alyssa Day - Atlantis'in Kalbi  (Puanım: 5/5)
  • Monica McCarty - Tutsak  (Puanım: 5/5)
  • Nadia Hashimi - Kadife Pantolonlu Çocuk  (Puanım: 4/5)


Neler istediğime gelirsek; 

  • Thomas Wheeler ve Frank Miller'ın kaleminden Lanetli (Cursed) Dizi Uyarlaması: TIKLAYINIZ!
 

Kitapların yorumları blogumda bulunmaktadır. Detaylı inceleyebilrisiniz oradan. 

Herkese daha bol okumalı bir ekim ayı diliyorum. 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın