5 Şubat 2023 Pazar

0 FİLM YORUMU // BTS: Yet To Come Sinema Filmi

 

Bu blogger'ın BTS sever olduğunu bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. En azından Instagram paylaşımlarımdan biliniyordur. Army olduğumu söyleyebilir miyim bilmiyorum ama öyle olduğumu söyleyenlere karşılık gurur duyduğumu söylemeliyim de. 

Bu 7 genç adamla cidden gurur duyuyorum. Çok şey başarıyorlar, çok çalışıyorlar, pes etmiyorlar ve dahası fanlarına hep daha iyisini verme çabalarına giriyorlar. Bunun yanı sıra çıkardıkları şarkılarda hep bir hikaye oluyor ve bu durumu da görmek şarkılarını daha fazla sevmeme neden oluyor. Neyse mevzumuz bu değil. 

BTS'in son grup konseri olan ve ücretsiz verdikleri Busan konserini profesyonel çekimlerle sinema filmine çevirmişler. Sadece 1-5 Şubat 2023 tarihlerinde gösterimde olacak bir konser sinema filmi yaptılar.

Ben de gittim hatta kuzenimle beraber gittim. O benim kadar tanımasa da bu çocukları bana eşlik etti ve oldukça keyif aldı. Bu arada konserin olduğu zamanda BTS'in konserde giydiği Yet To Come hırkalarından Türkiye'de yapıp satan bir sayfa keşfettim. Aslında onlardan birkaç bir şey almıştım ve bu hırkayı da ürettiklerini görünce aldım. Oldukça güzeller buraya o sayfanın instagram hesabını koyuyorum (@kolpagorkemkore)💜

Dolayısıyla o hırkayı konserde giydim. Çok da güzel oldu. 7 çocuğumun son gösterileri o hırkayla yaparken ben de onları aynı model hırkayla izliyordum. 😇

Çocuğum diyorum çünkü Jin'den bile yaklaşık olarak beş yaş büyük olduğum düşünülürse onları her zaman evin küçük kardeşi hissiyle sevdim. Öyle de seviyorum. Bazen birbirleriyle ilişkileri bana kendi erkek kardeşim ve kuzenlerimle olan ilişkimi anımsatıyor 😄

Türkiye'nin ekonomisi göz önüne alınırsa ya hiç gelemezler konser için ya da geldiklerinde bilet ücretleri o kadar yüksek olur ki muhtemelen gidemeyiz. Bu yüzden bu sinema filmini kaçırmak istemedim. 

Konuşmalar Türkçe alt yazılıydı, şarkıların çevirileri yoktu tabi ki... 4DX ya da ScreenX salonlarında gösterimi vardı. Gelenlerin çoğunluğu hatta hepsi Army diyebileceğim kesimdi. Kesinlikle ya üniversite öğrencisi olabilecek ya da çalışan meslek sahibi olabilecek yaştaki kişilerdi. Kadın/erkek karışık bir fan kitlesi izlemeye gelmişti. 

Film yaklaşık olarak 104 dakika sürdü. Normal film arası gibi ara verildi ve ardından devam etti. Tam konser havasındaydı ben ScreenX olarak izledim ve oldukça da keyif aldım. İlk defa böyle bir salonda sinemaya gitmişti ve itiraf etmek gerekirse çok sevdim. 

Bu arada bir Army, salona girdiğimizde ki bizim kuzenimle koltuklarımız en arkadaki çiftli koltuklardandı, yerimize geçtiğimizde önümüzde oturan bir Army, hemen bize döndü ve konser için bilet bastırdığını söyledi. Ve bize birer tane verdi. Çok güzel bir hatıra oldu, umarım bir gün konserin gerçek biletine de sahip oluruz. 
Biletin yanında foto kartta hediye etti. Özellikle biasımızı sordu ona göre verecekti ama benim için yedisi de aynı olduğu için ve birini diğerinden daha fazla sevme modunda olmadığımdan dolayı kendisinin seçmesini ve şansıma hangi üye gelirse kabulüm olduğunu söyledim. Kuzenime Jimin bana da J-hope geldi. 

Bu arada kuzenimin konser öncesinde tek duyduğu ve bildiği üye Jimin'di ve bu da onun şansı oldu ilk fotokartı da Jimin oldu 💜

Konserde daha doğrusu konser filminde performansa Mic Drop ile başlayıp Run BTS ile devam ettiler. Run BTS'in ilk performansı Busan konseriydi bunu hepimiz biliyoruz. Onu zaten izlemiştim internette ama bir de böyle izlemek çok güzeldi. 

Bu arada konserde performans sergiledikleri yani söyledikleri şarkıların listesi: 
  • Mic Drop
  • Run BTS
  • Run
  • Save Me
  • 00:00 (Zero O'clock)
  • Butterfly 
  • UGH!
  • BTS Cypher PT.3: Killer
  • Dynamite
  • Boy With Luv
  • Butter
  • Ma City
  • Dope
  • Fire
  • Idol
  • Epilogue: Young Forever
  • For Youth
  • Spring Day
  • Yet To Come
Konserin tek tek şarkı videoları youtube da Bangtan TV tarafından paylaşıldı ve orada bulabilirsiniz. Ayrıca Spotify'da da dinleyebileceğiniz listeler var ama ben de hazırlamıştım dinlemek için dilerseniz o listeye buradan ulaşabilirsiniz. Dinleme Listesi İçin => Yet To Come Busan 

Ben çok keyif alarak izledim, kuzenim de fanı olmasa da keyif aldığını söylemişti. Umarım izleyenler benim gibi düşünmüşlerdir. Çünkü 2025'e kadar onları tekrar beraber göremeyeceğiz ama solo çalışmalarına devam ediyorlar. 

Yolları açık olsun, daha çok fazla başarılara imza atsınlar ve hep başarılı olurlar umarım. 💜 #yettocome #yettocomecinemas #bts 









Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın