10 Haziran 2024 Pazartesi

0 Kitap Tanıtım Youtube Videosu / Rebecca Yarros - Demir Alev

Dördüncü Kanat'ı aldıktan sonra fiyatının beni caydıracağını ve almayacağımı düşünmeniz beni üzer 😀 Tabi ki ön siparişle aldım Demir Alevi de.
 
Üstelik içerisinde kutu setlerde yer alan haritası ve kartları da hediye geldi çünkü Olimpos Dükkan'dan aldım 😇

Bence o fiyat bu kitaba değer çünkü çoook güzel 😍

Dördüncü Kanat, bayram tatilinde benimle olacak ve okuyacağım 😇 Yorumu da mutlaka bloga gelecek ve söz veriyorum bolca alıntıyla gelecek. 

Kitabı erteleme gibi bir şansım yok çünkü aşırı derecede baskı altındayım kitabı okumam için ve bu kız baskılara dayanamayacak hemen okuyacak. Haziran ayı okumalarımda araya aldıklarımdan olacak. Seriye başlayanlar, okuyanlardan yorum beklerim 😇





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın