1 Haziran 2024 Cumartesi

0 Mayıs Ayı Nasıl Geçti? // 2024


 Selam millet 😄

Mayıs ayını geride bıraktık ve bu kız çooook yorgun... hem de çok! Çünkü günde 17-18 saati bulan çalışma temposuna girdi, elindeki projeleri tamamlamak için, sonucunda da yakında kör olacak kitap okuyamayacak. Zaten şuanda çalışmaktan okuyamıyorum 😓

Çok dertliyim bu konuda, okumak istediğim kitapları okuyamadım, aylık hedefime ulaşamadım, elime aldığım-başladığım kitaplar 2 günde bitecekken bir haftaya yakın elimde süründüler sonucunda da bu kız okuma konusunda çok mutsuz oldu. 😓

Buna rağmen araya bir röportaj ve birkaç kitap sıkıştırabildim. Bir de bir sürü kitap aldım yine onlar için video çekip youtube kanalına attım. 

Bu arada ara ara kitaplığımı boşaltmak adına elden çıkaracağım kitapları Dolap ya da Gardrops uygulamalarına yüklüyorum bilginiz olsun. 😇 Koymaya da devam edeceğim çünkü alma hızım okuma hızıma yetişmiyor bunun yanında da aldıklarım kitaplığa da yerleşemiyor bu yüzden okuduklarımdan tekrar okumayacaklarımı satışa uygun fiyatlara koyacağım. 

Şimdi "neler okudum neler yaptım" kısa özetini aşağıda yazıyorum. 
 


Neler Okudum

4 / 5       Sarah Adams - Romantik Taktik
5 / 5       Victoria Alexander - Kaderimde Sen Varsın
5 / 5       Rabia Gümüş - Nöbet Başında Aşk - 1
3 / 5       Rabia Gümüş - Nöbet Başında Aşk - 2
5 / 5       Stefan Zweig - Olağanüstü Bir Gece

 

Röportaj

Fighting Blogu ile Blogger Röportajı   TIKLAYINIZ





Mayıs ayı bu şekilde geçti. Dolu dolu bir ay geçirdim demeyi çok isterdim ama çok yoğun bir şekilde geçirdim diyebilirim. Umarım sizin ayınız çok dolu, güzel ve mutlulukla geçmiştir.  😇💜




 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın