12 Haziran 2024 Çarşamba

0 ALINTILAR // Victoria Alexander - Adın Bende Saklı (Last Man Standing #3)



  Kitabın yorumu için tıklayınız!






Sinclair güldü. "Tesadüften fazlası değil. Evlilikle uzaktan yakından alakası olmayan dört adamın..."

"Evliliğe tamamen karşı olan dört adam demeyi tercih ederim," diye mırıldandı Oliver.

"... Bir avuç bozukluk ve bir şişe konyak uğruna iddiaya girmeleri ve birden bire ikisinin gidivermesi."

Oliver kıkırdadı. "Onlar ölmedi, Sinclair. Sadece evlendiler."

"Bazıları bu ikisinin birbirinden pek farkı olmadığını söyleyebilir."

*****

Birkaç dakika sessizce yürüdüler. Buna tam bir sessizlik denmezdi, dalgaların ve kalabalığın sesi onlara gürültüden bir zemin oluşturuyordu sanki. "Gerçekten Brighton'a neden geldiniz Bay Lewis?"

"Siz buradasınız diye, Bayan Palmer."

Cordelia güldü. "Bu gurur verici ama sanırım size inanmıyorum."

"Yine de bu doğru."

"Brighton'da olmanızın başka bir sebebi yok öyle mi?"

"Hayır."

"Ben burada olduğum için buradasınız yalnızca."

"Bu doğru."

"O zaman bunun nedenini sormak zorundayım."

"Çünkü sizi oldukça ilgi çekici buluyorum Bayan Palmer." Warren durdu ve Cordelia'nın gözlerinin içine baktı. "Ve sizi daha yakından tanımak istiyorum."


*****

"Herkesin içinde ne diyeceklerini düşünmeden kollarında hoş bir bayanı tutmak oldukça baş döndürücü."

Cordelia'nın sesi sakindi. "Beni gerçekten fazla sıkı tutuyorsunuz Bay Sinclair."

Daniel Cordelia'nın kulağına yaklaştı. "Bunun farkındayım, Leydi Cordelia."

"Gerçekten bu kadar sıkı tutmamanız gerek, Bay Sinclair."

"Sanırım tutmamam gerek, Leydi Cordelia." Daniel yavaşça ve muzipçe gülümsedi. "Ama bırakmaya niyetim yok. Ne şimdi ne de sonra."


*****

Konu Cordelia olduğunda asla kesin konuşmaması gerektiğini örenmişti. Yine de Cordelia'yı sevdiğini biliyordu ve Cordelia'nın da onu sevdiğinden şüphesi yoktu. "Sence Warren, daha en başından sen her şeyi b kadar net görebilirken ben neden hiçbir şey anlayamadım?"

"Daniel, sevgili dostum, bunun bir sürü sebebi var. Ve en önemlisi sen bu kıza aşık oldun."

"Plandaki hata," dedi Daniel dalgın bir şekilde gülümserken. 

Warren sırıttı. "Her zaman."



*****

Daniel dişlerini sıkıyordu. "En önemli noktayı görmüyorsun Cordelia." 

"Öyle mi?" Cordelia kaşlarını kaldırdı. "Neymiş o?"

"Miras meselesinden, aşık oluğum kadının tam olarak evlenmem gereken kadın olduğunu anladıktan bir gün sonra haberim olduğunu!"

"Ve bu her şeyi," dedi Cordelia öfkeyle. "Kabul edilebilir mi yapıyor?"

"Hayır, bunu kabul edilebilir yapan, bunu neredeyse mükemmel yapan babalarımıza rağmen, oynadığımız oyunlara rağmen birbirimize aşık olmamız!" Daniel ellerini masaya koydu ve Cordelia'ya doğru eğildi. "Seni seviyorum ve sen de beni seviyorsun ve bunların parayla hiçbir alakası yok."

"Pekala, o zaman." Cordelia, Daniel'ın hareketlerini taklit etti ve msada ona doğru eğildi. "Vazgeç."

Daniel onu süzdü. "Neden vazgeçeyim?"

"Mirastan!" Cordelia gözlerini kıstı. "Benimle paradan bağımsız sebeplerle evlenmek istiyorsan o zaman vazgeç."

"Pekala," dedi Daniel hemen. "Eğer bu bir şeyleri kanıtlayacaksa..."



*****

Daniel derin bir nefes aldı. "Onu seviyorum, Warren."

"İşte sorun tam olarak burada yatıyor ve tek sorun bu değil," Warren duraksadı. "Neden son çeyrek saattir burada dikilip bu gemiye bakmayı sürdürdüğümüzü sorabilir miyim? Güvenilir ve dayanıklı görünüyor. Hala binmemiş olmamızın bir sebebi var mı?"

"Umut," dedi Daniel sadece.

"Anlıyorum," diye mırıldandı Warren.

"Bu boşuna, biliyorum..." Daniel arkadaşına baktı. "Bu gemiye ayak bastığım an, kaderim mühürlenmiş olacak."

"Vaz mı geçiyorsun?"

"Tabii ki hayır. Ben... Geri çekiliyorum, geçici olarak. İlk fırsatta geri dönmeye niyetliyim ama..." Daniel kafasını salladı. "Ayrı geçirdiğimiz her dakika, onun, hayatını bensiz de kolayca yaşayabileceğinin farkına varmasını kolaylaştıracak."

"Ya da sensiz yaşayamayacağını anlayacak. Yokluğun, sana olan sevgisini güçlendirecek ve bu gibi şeyler."

"Gitmeme nasıl olur da izin verir..."




 

 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın