6 Nisan 2013 Cumartesi

0 FMArsal - Nefretten Sonra [Alıntı]


Nefretten Sonra'yı okumayanlar için küçük bir alıntı paylaşmak istedim :) 
Tamer ve Natalia arasındaki keyifle okuduğum bir konuşmaydı. Tamer'in Natalia ile ikinci evlilik teklifi gibi bir şey bu konuşmalar... Sonrasını merak edin :))

Bu arada kitabın yorumunu blogda bulabilirsiniz. :))

***
"Sanırım evlenmeliyiz..." dedi yavaşça. Natalia'nin gözleri mi parlamıştı? Daha dikkatle süzdü onu. Natalia da gülümsedi. Başını salladı hevesle...
"Bence de!"
"Öyle mi?" Genç adam şaşırmıştı. Sonra toparladı kendini. "Bana dayanabilecek misin?"
"Şu ana kadar şikayet ettim mi?"
Adam kararsızca kaşlarını çattı. Dudağı büzülmüştü biraz. "Hayır... etmedin..."
"Evet etmedim..."
"Neden?"
"Ne neden?"
"Anladın işte! Çok tatlısın... fazla iyisin..." Tereddütlü sesi Natalia'yı gülümsetti.
"Büyüdüm artık... Çocuk değilim. Sevgilimin ne kadar çekici olduğunu ve... artık intikamın... saçma olduğunu biliyorum."
"Öyle mi?" Ona doğru bir adım attı ama dokunmadı. Başını eğdi dikkatle... "Sürekli gözüm senin üstünde olaca ama?" dedi dik dik.
"Harika olur..." dedi Natalia.
"En kısa sürede evlenmemizi isteyeceğim..." Gözlerini yine kısmıştı.
"Fena olmaz..."
"Benimle İzmir'e gelmeni isteyeceğim..."
"Severek gelirim..." Çoktan razıydı buna.
"Hemen hemen her gece beni göreceksin..."
"Dört gözle eve gelmeni bekleyeceğim..."
Genç adam nihayet gülümsedi. "Belki... arada yine başımı derde sokacağım..."
"Sen benim kahramanımsın! Hep arkandayım..." Adamın elleri beline uzanınca Natalia mutluluk sarıldı . Gövdesini vücuduna yapıştırıp başını geriye attı. "Yine de dikkatli olacaksın... değil mi? Bana verdiğin söz yine geçerli olsun. Ben... artık... sensizliğe... dayanamam."

***

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın