9 Nisan 2015 Perşembe

2 Wendy Higgins - Tatlı Tehlike (The Sweet Trilogy #2)


~~~*~~~
"İblislerin akıl edemeyeceği, gizli bir bilgiye sahiptik. 
Onlar sevgiyi bir zaafiyet olarak görüyordu ama yanılıyorlardı.
Sevgi bizi yaşama bağlayacaktı. Sevgi bizi güçlü tutacaktı."
~~~*~~~

Biri iblisin oğlu mu dedi? Ahhh havada fena halde kırmızı auralar var.... evet doğru duydunuz kırmızı!! Kırmızı Aura = Kaidan Rowe denklemini çözdüğünüzü düşünerek yorumuma başlıyorum :)

Tatlı Şeytan kitabıyla "r" leri uzatarak söylediğimiz kötü çocuğumuz Kaidan Rowe ve fazlasıyla iyi kızımız Anna Whitt'in hikayesi devam ediyor.

Öncelikle The Sweet Üçlemesinin 2. kitabı olan Tatlı Tehlike'de olaylar kaldığı yerden devam ediyor. İlk kitapta neyin ne olduğunu öğrenmiş, kişileri tanımıştık ama bu kitapta fazlasıyla nefesimizi tutarak olayları okuduk.
Fazlasıyla heyecan verici, zaman zaman romantik ve tatlı, bazen eğlenceli, bazen gülümseten ve her sayfayı nefesimizi tutarak çevirmemizi sağlayan bir kitap olduğu değişmez bir gerçek. Tam olarak kurgusunun kitabıydı!

~~~*~~~
"Tek bir lafına bakar, Kai, ben seninim. Başka bir açıdan olmasa da kalbim senin."
"Hiçbir zaman benim olmayacaksın."
~~~*~~~

İlkinde karakterlerin yaşının küçük olduğu yönünde eleştirmiştim ama bunda da büyüyüşlerini izleyerek olaylar karşısındaki tutumlarını gördük ve şunu fark ettim ki bu kitaptaki karakterler daha büyük yaş ortalamasına olmazdı! :)

Bilmeyenler, yeni duyanlar için kısaca bilgi vermek gerekirse; ilk kitap Tatlı Şeytan'da Anna sıradan, 17 yaşında bir genç kızken aslında normal bir insan olmadığını, bir Nefil olduğunu öğreniyor. Birkaç Nefil ile tanışıyor ve ailesi hakkında ve ne olduğu ile ilgili bazı gerçekleri keşfetmeye, yeteneklerini görevlerini öğrenmeye başlıyor tabi başka bir Nefil olan Kaidan Rowe ile tanışıyor, aşık oluyor. İmkansız olan aşkından vazgeçmek zorunda kalıyor.

İkinci kitap, Tatlı Tehlike'de ise Anna asıl görevini yerine getirmek için çalışırken bir yandan da kaçınılmaz olan bir savaşa hazırlık yapıyor. Bu sırada kendine yandaş ararken aylardır uzak kaldığı ve aşık olduğu çocuğa, Kaidan'la aralarındaki şeyi yoluna koyma çabasına giriyor.

İlk kitaba göre daha heyecan verici ve şaşırtıcı sonuçlar olduğu bir gerçek. Özellikle olmasını beklemediğim şeyleri okudum!

~~~*~~~
"Seni paylaşamam. Benim olman lazım. Sadece benim. Bir başkasının sana dokunduğunu düşününce..."
"Benim erkek arkadaşım mı olmak istiyorsun?"
~~~*~~~

Kitaba dair anlatmak istediğim birkaç yer var aslında ama spoiler uyarısı gerektirecek ve bende cidden spoiler vermek istemiyorum. O yüzden o kısımları atlamalıyım sanırım ama yüzeysel olarak bahsetmek gerekirse...

Kaidan ve Anna'nın arasında geçenler süperdi hele kitabın sonlarına doğru Anna onların yanına gittiğinde olanlar... Ahhh... kalbimmm... dedirtti tabi Kaidan'ın olduğu cümlelerde "r"leri fazlasıyla uzatarak söyledim ;)

Blake'i çoook sevdim sanırım Kaidan'dan sonra en sevdiğim karakter olarak adını yazdı :D eğlenceli bir kişilik ve ben eğlenceli kişileri severim :)

İlk kitapta gördüğümüz, okuduğumuz Nefilleri tekrardan görmek süperdi. Tabi bunun yanında Kaidan ile Anna artık beraber olsun da çocuk bir rahatlasın dediğim zamanlarda oldu ki kitabı okuyunca o kısımların hangi anlar olduğunu anlayacağınızı düşünüyorum. :)

~~~*~~~
"Aşkın unutulamadığını, durdurulamadığını ya da bir başkasına
aktarılamadığını anlamıştım, beden ve zihin ne oyun oynarsa oynasın."
~~~*~~~


Duymayanlar için kısaca bir bilgi vermek gerekirse, The Sweet Üçlemesi adından da anlaşıldığı gibi 3 kitaptan oluşan bir seri. 2 kitabı yayınlandı ve geriye şimdilik 3. kitabı kaldı. Tabi bunun yanında bonus olarak ana karakterlerden biri olan Kaidan Rowe'un Anna ile karşılaşmadan önceki hayatını konu alan bir kitabı da yazıldı bununla beraber 4 kitap.

Paranormal romance türünde bir seri ve eğer bu türün okuruysanız kaçırmayın. Ama bu türün değil de sadece aşk romanı okuruysanız da kaçırmayın çünkü imkansız görünen bir aşk var seride...

Güçlü, sağlam ve merak uyandırıcı bir kurgusu var ve oldukça akıcı bir üslupla yazılmış. Çevirmenlerimizin ellerine sağlık ki gayet güzel bir çeviri ile de kitabın akıcılığı devam etmiş.

Kısacası seriyi tavsiye ederim, eğer seriye başladıysanız da bence kısa zamanda bu kitabı da okuyun! :)

Ahh bu arada kitap kapağındaki kızın suratsız ve itici görüntüsüne aldanmayın kitaptaki Anna oldukça sıcak ve sevimli ;)

The Sweet Trilogy'nin kitapları: 
~~~*~~~
" Aşk hayatta olmanın özüydü. Fakat hiçbirimiz bir ilişkinin o evrelerinden geçip atlama ve birisiyle o rahat alanda kendimizi bulma fırsatına sahip olamayacaktık. Hiçbir zaman gerçekten kıymetini bilip bilmeyeceğimizi öğrenemeyecektik.  "
~~~*~~~


Orijinal adı   : Sweet Peril
Çevirmen      : Bige Turan
Yayınevi        : Go Kitap
Sayfa Sayısı   : 440

Tanıtım yazısı:

Görevleri, cennetten kovulan iblislere hizmet etmek olan Nefillerden biri olduğunu öğrendiği günden beri hayatı altüst olan Anna, kötülüğe boyun eğmemeye kararlıdır. Ama dört bir yanda kol gezen fısıldayan iblislerin ve acımasız Düklerin dikkatini çekmemek için o da diğer Nefiller gibi çalışmak zorundadır. Bunun için tüm çekingenliğinden sıyrılıp bir parti kızı oluveren Anna artık tüm eğlencelerin aranılan ismidir. Bu şekilde yaşamaktan nefret etse de o, çok büyük bir amaca hizmet edecek olan "seçilmiş kişidir" ve zamanı geldiğinde ona emanet edilen Erdem Kılıcı ile büyük bir savaşa öncülük edecektir. Ama o güne dek kimliğini gizli tutmalı ve toplayabildiği kadar yandaş toplamalıdır. Bunun için kendisi gibi bir Nefil olan Kaidan Rowe'a duyduğu büyük aşkı bile kalbine gömen Anna, bir yandan "kötü kızı" oynarken bir yandan da iblisleri yeryüzünden silmek için ölümcül bir mücadeleye girişecektir.




2 yorum :

  1. Merhabalar, sizi mimledim :D

    http://crazydreamernora.blogspot.com.tr/2015/04/bana-dairnam-diger-etkinlik.html

    YanıtlaSil
  2. Ilk kitabi yeni bitirdim tatli tehlikeye yeni basladim baslardayim ama akici tavsiye ederim beklenmedik

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın