14 Kasım 2019 Perşembe

0 Tüyap'tan Aldıklarım - 2019

Vee Tüyap macerası yazımı yazdıktan sonra sizlere neler aldığıma dair bir yazı yazayım dedim. 

Geçen fuar sahaflardan çıkmamışken bu sefer sahaflara sadece bir gün uğradım o da sadece göz attım ve çıktım. Genelde stantların arasında dolanıp yeni kitapları aldım. Bir de Pegasus'un muhteşem indiriminden yararlandım. Umarım gidenler sizlerle yararlanmışsınızdır. 

İndirim demişken Pegasus'un %50'lin indirimi vardı bazı setlerde ve bazı serilerde muhteşem indirimi vardı. Ama ne yazık ki bir poşeti bile parayla satacak kadar da cimrilerdi gözümde. Yani fuar bu zaten insanlar kitap almaya geliyor sattığınız üç beş kitaptan kazanıyorsunuz poşet parasını bir daha niye ücretli veriyorsunuz. Naylon poşetleri 0,25 kuruş bez poşetleri 5,00 liraya sattılar. Şaka gibilerdi!

Yabancı Yayınları ise bazı kitaplarını 10,00 liraya veriyordu ve 5 tane alan 1 tane bedava yapmışlardı bu çok güzel bir kampanyaydı ama ne yazık ki o kitapların hepsi bende vardı ve okumuştum. Yeni kitaplarında ise çok bir indirim yoktu. 

Epsilon, Müptela, Panama, İthaki, Dex de öyleydi görüdüğüm kadarıyla. Ama zaten fuarların pahalı olmasına alıştık ve biz internetten almaya devam ediyoruz. Fuara da sadece o havayı koklamaya ve iki insanla sohbet etmeye gidiyoruz değil mi :) 

Neyse çok uzattım neler aldığıma gelirsek hemen paylaşıyorum. 

İlk gün gittiğimde 8 kitapla döndüm. Öncelikle instagramda katıldığım okuma etkinliğinde bu ay Panama Yayınları'ndan okuyacağımız için ve ben de hiç o yayınevini okumadığım için orada hazır fuardayken kitap alayım dedim. Tercihimi Meg Derinlerdeki Dehşet kitabından yana kullanırken nette ilgimi çeken Kızıl Kobra'yı da aldım ve onu satıcının gazına gelerek aldığımı itiraf edeceyim :D Bu arada Meg'in filmi de var, filmini izlemiştim ve kitabını okuduktan sonra her ikisi için de size bir yazı gelecek =) 

Liste olarak vereyim de fazla laf kalabalığı olmasın yorumda; ilk gün aldıkları, 
  • Meg Derinlerdeki Dehşet
  • Kızıl Kobra
  • Vahşi Kızlar
  • Nüve
  • Beklenmedik Bir An
  • Sekizinci Gece
  • Ruh Kırızı
  • Özgürlük Çocukları

İkinci kez gidişimde ise Meral Kır'ın ve Jennifer Royce'un imzaları için gittiğimde yine boş dönemedim tam çıkarken bir Yabancı'ya uğradım. Kuzenim'in Pegasus'ta çalışmasının gazına gelerek de bir tane daha Pegasus aldım. 

  • Hedef Sensin
  • Aşktan Kaçış
  • Psikiyatrist
  • Kız Arkadaş
  • Sonsuz +1 
  • Darağacı Dansı

Ve son gün tam bir vurgun oldu benim için çünkü Pegasus'un indirimli kitaplarına dalış yaptık :D Oradan arkadaşıma hediye bir seri de aldım aynı zamanda. Samantha James'in bu yüzden aynı kitaplarından iki tane vardır. 

  • Karanlık Tutkular
  • Gecenin Öpücü
  • Aşk Kölesi
  • Uykusuz Geceler
  • Şeytanla Dans
  • Gönül Avcısı
  • Aşkam Yıldızı
  • Gizemli Gelin
  • Aushwitz Dövmecisi
  • Kemik Mevsimi
  • Mim Hanesi
  • Yükselen Şarkı

Bu fuar tam bir vurgun yaptım demek isterdim ama daha fazla aldığım fuarlarda oldu. Ama Pegasus'un indirimi bu fuar onu fazlasıyla tercih etmeme neden oldu. 

Şimdi gözüm CNR da o da gelsin bir an önce diyorum :) 

Siz de gittiniz mi fuara? Gittiyseniz neler aldınız? 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın