4 Kasım 2019 Pazartesi

5 Ekim - 2019 / Neler Okudum?

Bu ay kendi rekorumu kırarak 10 kitap okudum. Normalde 8 kitabı pek aşmam ama kendimi de şaşırtarak ve gururlanarak diyorum ki 10 kitap okudum :)

Ne yazık ki kasım ayında böyle iddialı olabileceğimi sanmıyorum ama bakalım nasıl olacak. . 

10 kitap ve toplamda 3017 sayfa okumuşum.

Belirli bir düzenle okuduğunuz da bence oldukça iyi kitap okuyabiliyorsunuz.  Bence kendinize her akşam şu kadar saat okuyacağım diye sınır koyun bakın ayda kaç kitap okuyorsunuz ;) 

Her neyse, okuduğum her bir kitabın detaylı yorumları blogumda yer alıyor ve instagram adresinde de özet yorumları paylaşıyorum. 

Şimdi neler okuduğuma gelirsek - genelde okuduklarımı sevmişim şimdi fark ettim hepsine yüksek puan vermişim :) 

  • Demir Çark - Seveceksin                                    = puanım 3/5     
  • Sylvia Day - Kışkırtıcı Cazibe                            = puanım 5/5     
  • Sylvia Day - Günaha Davet                                = puanım 5/5     
  • Lori Nelson Spielman - Aşk Peşinde Bir Yıl      = puanım 4/5    
  • Merryliss Taylor - Ve Aşk S*çtı                          = puanım 3,5/5     
  • Jack London - Vahşetin Çağrısı                           = puanım 5/5     
  • R. Louis Stevenson - Dr Jekyll ve Bay Hyde      = puanım 5/5     
  • Jennifer L. Armentrout - Cesur                            = puanım 5/5   
  • W. Shakespeare - Titus Andronicus                     = puanım 5/5     
  • Nadia Hashimi - Kabuğunu Kıran İnci                = puanım 5/5     



Umarım sizin de aylarınız bol kitaplı geçiyordur.



Okumayı bırakmayın :) 


5 yorum :

  1. Bu aralar maalesef benim okumalarım pek verimli geçmiyor.. Neye başlasam yarım kalıyor, doğru zaman değil demek ki. Ama tebrik etmek gerek seni. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada öyle aylar oluyor ne yazık ki,biraz başka şeylerle uğraşıp okumayı özlemek lazım belki de

      Sil
  2. Tebrik ediyorum sizi. Ben eskiden çok okurdum sonra ne oldu bana bilmiyorum , günde bir kaç sayfa ancak okuyabiliyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, arada insanların ara vermeye ihtiyacı oluyor sanırım eline kitap alası gelmiyor dönem dönem bende öyle oluyorum. Belki bir süre sonra tekrar okumaya başlarsınız :)

      Sil
  3. Maşallah. Ekim ayı benim için pek verimsiz geçti.

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın