2 Aralık 2020 Çarşamba

0 Kasım Ayında Okuduklarım

Bu ay neler okudum yazısıyla geldim karşınıza. Tabi bir de izlediklerim de vardı. 3 tane film izledim ve toplamda da 6 kitap okumuşum. Sanırım az okumamın nedeni evden çalışmaya başlamamdı. Çünkü işe giderken mesaim bitince çıkıp evime geliyordum evden çalışında işim bitmeden kalkamıyorum başından. Öyle olunca da okuma saatlerim ne yazık ki azaldı. Buna bir çözüm bulmam lazım :) Tam bir işkolik olma yolunda gidiyor gibiydim...

Neyse... kendimi bir düzene elbet oturtacağım .

Her ne kadar aralık ayının ilk paylaşımı gibi görünse de normalde Hayvan Mezarlığını kasım ayında izledim yayın tarihine takılmayın ;) 

Yine okuduklarım karışık, fantastikten historical romansa, Türk yazardan Yabancı yazara çeşitlilikte yine bonkördüm. Her zamanki gibi :) 

Filmlerde ise... tek bir standartta gittim ve Stephen King kitaplarından üç uyarlamayı izledim. 

Şimdi size sıralı vereyim :) 

Neler okuduğuma gelirsek; 
  • Amy A. Bartol - Sezgi
  • Amy A. Bartol - Minnettar
  • Jennifer Royce - Gözlerinin Esareti
  • Monica McCarty - İhanet
  • Işılca - Cihan
  • Berna llgın - Keskin Efsunkar


Neler izlediğime gelirsek; 
  • Stephen King'in IT Kitabının Film Uyarlaması : TIK
  • Stephen King'in Doktor Sleep Kitabının Uyarlaması : TIK
  • Stephen King'in Hayvan Mezarlığı Kitabının Uyarlaması : TIK

Benim kasım ayım bu şekilde geçti, az kitap okusam da 3 tane de film bitirmiş olmamda güzel bir şey genelde film izlemeye vakit ayırmayan ben... :) Umarım sizlerin de ayı dolu dolu geçmiştir. 

Bol kitaplı günler dilerim. 








 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın