31 Aralık 2020 Perşembe

0 Neler Okudum - Aralık 2020

Aralık ayını da geri bıraktık... Aslında 2020 yılını geride bıraktık... 2020 yılı hepimiz için oldukça kötü bir yıl oldu, hastalıklar, sokağa çıkma yasakları, sevdiklerimizi koruma çabalarımız... kısacası covit-19'a karşı verdiğimiz bir savaşla geçti. 

2021 yılı hepimiz için daha güzel ve daha iyi bir yıl olmasını diliyorum. Her şeyden önce sevdiklerimizle doyasıya görüşebileceğimiz ve sağlıklı bir yıl olmasını diliyorum. 

Umarım bu yıl geçmişimizde kötü olarak anımsayacağımız bir anı olarak kalır. 

Aralık ayında okuduklarıma gelirsek; önceliğimi Türk yazarların kitaplarına vermek istedim bu yüzden de bir yerli bir yabancı yazar okuyarak geçirdim ayımı. Bahaneyle elimdeki yerli yazarların kitaplarından birkaç tanesini okumuş oldum. Sanırım bunu ocak ayında da yapacağım çünkü kaldıkça kalıyorlar sonra da hevesim kaçıyor. 

Aralık ayımda toplamda 9 kitap okudum. Sevdiğim ve zevkle okuduğum kitapların yanında sevmediklerim ve neden aldım acaba bunu diye düşünmeme neden olan kitaplar da okudum. Hepsinin detaylı yorumları blogda yer alıyor. 

Ayrıca bu ay girecek diye her yerde duyurulan ve heyecanla beklediğimiz Bridgerton Dizisi'nin de izledim ve bitirdim. Onun da yorumu blogda bulunuyor. 

Şimdi size bunları liste halinde vereyim ve yorumumu bitireyim :) 



Aralık ayında neler okudum; 

  • Melekber Deniz - Aşk Benim Hamurumda Var = Puanım : 4/5
  • Penelope Ward - Sen Bana Yasak  = Puanım : 5/5
  • Güneş Demirel - Nefes   = Puanım : 4/5
  • Jessi Kirby - Kalbinin Peşinde = Puanım : 5/5
  • Büşra Toraman - Saklı Miras = Puanım : 5/5
  • E. L. James - Beyefendi = Puanım : 3,5/5
  • Monica McCarty - Aziz = Puanım : 5/5
  • Kerime Şimşek - Kral Süiti 1 = Puanım : 3/5
  • Kerime Şimşek - Kral Süiti 2 = Puanım : 2/5


Aralık ayında neler izledim; 

  • Julia Quinn'in  Bridgerton Serisi'nin Dizi Uyarlaması 1. Sezon : TIK


İşte benim aralık ayım böyle geçti, umarım sizinkiler de bol kitaplı ve sağlıklı ve güzel geçmiştir. 

2021 yılı hepinize sağlık, mutluluk ve sevdiklerinizle beraber bir yıl dilerim :) Ah bir de bol kitaplı ;) 






 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın