21 Eylül 2021 Salı

0 ALINTILAR // Jewel E. Ann - Kalbim Sana Ait

Çok severek okuduğum bir kitap olan Kalbim Sana Ait için birçok alıntı ile geldim. Yine baya bir alıntı eledim ama kıyamadıklarımı da buraya bırakacağım. Belki okuyup heveslenirsiniz ya da bir gün ben okuyup heveslenir tekrar okurum kitabı :) 

Bu arada kitap seri değil, tek bir kitap. Çeviri de ufak tefek hatalar olsa da çok güzeldi.  

Romans türünde bir kitaptı. Zaman zaman duygulandıran zaman zaman da eğlendiren bir türde... hatta öyle ki bazı sohbetlerde kahkaha garantisi var o kadar yani. 

Kitaba dair detaylı yorumum bir alttaki postta yer alıyor. 

Ben de şimdi sizlere alıntıları paylaşıp kaçacağım ;) 

Bu arada kitaba dair puanım da => 4.5 / 5 




 "Gitmelisin," diye fısıldadı. 

"Neden?" Bakışlarımı kaldırırken dudaklarım hala teninin sıcaklığının tadına varıyordu. 

"Çünkü gitmezsen sana aşık olacağım."

Gözlerimizi kırpmadan bir süre birbirimize baktık. Diğer elimi beline dolayarak onu yakınıma çektim. Kucağıma çıktı, beni dizlerinin arasına almıştı. Ellerimi saçlarının arasından geçirdim. "Bu riski alacağım."



* * * * *



"Bana kalbini açacak mısın?"

Elleri sutyenimin kopçalarına doğru hareket ederken bakışları üzerimdeydi. "Evet."

"Güzel." Alnını öptükten sonra burnundan elmacıkkemiklerine doğru öperek yol aldım. "Çünkü seni o kadar seveceğim ki zamanın bir önemi kalmayacak." Sutyenimi çıkarırken dudağının bir kenarını öptüm. "Mesafelerin önemi kalmayacak." Dudağının diğer kenarını öptüm. "Her nefes aldığında sadece," dudaklarının üzerinde duraksadım, "sana olan aşkımı hissedeceksin."




* * * * *



"Bu işin yürümesi için yeri göğü oynattıktan sonra düşük yaptığın için her şeyi bir kenara atmayacağım. Benim için bu iş artık çocukla alakalı olmaktan çıktı."

İçimdeki duygular ayağa kalktı.

Bu hayatı istiyorum.

"Benim için yeri göğü yerinde oynatır mısın?"

Burnundan alaycı bir ses çıkardı. "Buna inanmak çok mu zor?"

Evet. Erkekler beni onlar için uygun olduğunda severlerdi. Hayat güzel olduğunda. İki ele sahipken. Bizim açımızdan uygun olan bir şey yoktu. Harry bunu öğrendiğinde hayat o kadar güzel hissettirmeyebilirdi. Flint ellerini kaybetmemişti ama çok daha büyük bir şeyi, birini kaybetmişti. 

Ama benim için buradaydı.

"Yap," diye fısıldadım. "Yeri göğü yerinden oynat." 






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın