3 Eylül 2021 Cuma

0 Yeni Kitaplarım - Eylül 2021 / / Part -1

Tabi ki asla uslu durmam ve bu daha fazla almayacağım dedikçe hep alan ben... yine uslu duramadım ve kitap alışverişi yaptım.

Pegasus, Christina Lauren'in yeni kitaplarını peş peşe çıkarınca ben de fırsat bu fırsat dedim hep almayı ertelediğim kitapları aldım hemen. Böyle bir seriyi tamamlayarak peş peşe okumanın zevkine varacağım. Bu arada çıkan kitaplar novellalardı ama olsundu yine de güzellerdir :) 

Christina Lauren'in Yabancı Yayınları'ndan çıkan kitaplarını okuyup sevdiğimi de araya sıkıştırayım :) 

Tabi ki o kadarla da kalmadım kitaplarını çok sevdiğim yazarların son kitapları çıkınca onları da sepete atarak büyükçe bir çılgınlık yaptım. 

Ancak itiraf ediyorum Bizimle Başladı Bizimle Bitti kitabını niye aldığıma dair en ufak bir fikrim yok çünkü kitabın orijinali zaten kitaplığımda okunmayı bekliyordu :) neyse Türkçe'si de yanında yerini alır artık ;) 

Neler aldığıma gelirsek; 

  • Mia Sheridan - Calder'in Umudu 
  • Sylvia Day - Buzdaki Kelebek
  • Colleen Hoover - Bizimle Başladı Bizimle Bitti
  • Christina Lauren - Harika Piç
  • Christina Lauren - Harika Çapkın
  • Christina Lauren - Harika Yabancı
  • Christina Lauren - Harika Sürtük
  • Christina Lauren - Harika Fıstık
  • Christina Lauren - Harika Başlangıç

Böyle sıralanınca amma çok görünüyor değil mi? Evet öyleler, amma da çoklar :) Ancak Harika Piç, Harika Yabancı ve Harika Sürtük kitaplarını kitapyurdu.com da üçlü set indiriminden aldım 30 TL gibi bir fiyata... Harika Çapkın'ı da dolap uygulamasından aldım çünkü basımı yok sanırım hiçbir sitede yoktu ben de ikinci el baktım ve buldum. Onu da 12 TL ye aldım :) 

İşte böyle... çok heyecanlıyım yeni kitaplarım konusunda. 

Bu arada Christina Lauren'in bu serisini sevmeyen çok varmış, okuyanlar siz sevdiniz mi yorumlarınızı beklerim :) 





 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın