1 Eylül 2021 Çarşamba

0 Neler Okudum - Ağustos 2021

 

Temmuz ayında pek okuyamamış olmamın acısını bu ay çıkardım ve çok güzel okumalar yaptım. Sanırım evde olmamın, yıllık izin kullanmamın da bunda payı büyük. 

Toplamda 11 kitap okudum ve üzülmeyerek söylüyorum ki neredeyse hepsi romans türündeydi. Bu türe bayılıyorum. Ama romansın içinde fantastik olan da vardı historical olanda vardı LGBT detaylı olan da vardı ama geneli romanstı ;) 

Aralarında sevdiklerim gibi sevmediklerimde oldu. Sanırım en çok 2 ve 3 verdiğim ay oldu bile diyebilirim. Çok hevesle aldığım ve elimde patlayan kitaplar oldu ne yazık ki :( 

Neyse... hep her kitabı sevecek değiliz... 

Ağustos ayında röportaj yapamadım ne yazık ki ama eylül ayında yapmayı planlıyorum yani, muhtemelen bu hafta sonu birkaç görüşme yapabilirim de bakalım ;) 

Neler okudum;

  • Puanım : 5/5   //   Erin Watt - Çarpık Saray
  • Puanım : 5/5   //   Whitney G. - Sevgiler, Carter
  • Puanım : 5/5   //   Christina Lauren - Josh ve Hazel'in Sevgili Olmama Rehberi
  • Puanım : 5/5   //   Monica McCart - Nişancı
  • Puanım : 3/5   //   Emily Henry - Kış Yaza Kavuşunca
  • Puanım : 3/5   //   Paula Quinn - Aşk ve Cesaret
  • Puanım : 4,5/5   //   Caitlin Kittredge - Gece Hayatı
  • Puanım : 5/5   //   Caitlin Kittredge - Safkan
  • Puanım : 2/5   //   Ali Shaw - Cam Ayaklı Kız
  • Puanım : 3,5/5   //   Jasmine Guillory - Düğün Günü
  • Puanım : 2/5   //   Sophie Gonzales - Çoğu Zaman Derbeder


Bol kitaplı bir ay geçirmenizi dilerim :) 

 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın