1 Aralık 2022 Perşembe

0 Kasım Ayı Nasıl Geçti?

Selam millet artık aylarım çok güzel geçiyor çünkü severek okuduğum kitaplar ve düzenli gittiğim spor ile kendimi mutlu hissediyorum. Bir de bu ayın indirimleriyle oldukça bol kitap aldım 😀

Aldığım kitapları instagramda paylaştım hikaye atarak tabi siz hala oradan beni takip etmediyseniz çok kırılırım 🙈 size link bırakayım, okuduklarımı, okuyacaklarımı ya da yeni kitaplarımı orada hikaye olarak atıyorum sizlerle oradan da iletişime geçebiliriz. 😇 İnstagram linkimiz

Bu arada henüz Doom at Your Service dizisini bitirmedim, son iki bölümüm kaldı onları da bitirip yorum gireceğim bu ay kesin biter hatta fırsat bulabilirsem bu haftasonu izleyebilirim de. Sonrasında yeni bir diziye başlama niyetim var böyle ara ara izlemek güzel ama benlik değilmiş, tek seferde oturup izlemek benlikmiş onu keşfettim. 🙈 uzun süre bir şeyler izlemek beni sıkıyor ne yazık ki. 

Neyse çok fazla konuşmayayım ve kısaca kasım ayında neler okuduğumun listesini vereyim ayrıca her kitabın yorumu blogda yer alıyor 😇


Neler Okudum

  • Sylvia Day - Sende Kendimi Buldum
  • Sylvia Day - Sana Bağlandım
  • Sylvia Day - Sende Tutuklu Kaldım
  • Kasey Michaels - Sımsıcak
  • Ceren Melek - Ateşpare
  • Emma Chase - Sonsuz
  • Matsuri Hino - Vampire Knight - Cilt 3
  • Matsuri Hino - Vampire Knight - Cilt 4
  • Matsuri Hino - Vampire Knight - Cilt 5


Ayy böyle listeleyince baya kitap okuduğumu hissettim. Sylvia Day'in bitmesine son bir kitap kaldı o seriyi bitiriyorum. Ayrıca Ateşpare'yi şurada iki kelimenin arasında şiddetle tavsiye etmek istiyorum. Hazır ikincisi de çıkıyorken alıp okumalısınız. 

Manga severlere de Vampire Knight'ı tavsiye ederim ben çokça sevdim. 

İşte benim ayım böyle geçti. Sizin ayınız nasıl geçti? 💜 Umarım güzel ve bol kitaplı geçmiştir 😀


 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın