2 Ağustos 2023 Çarşamba

0 ALINTILAR // Katherine Center - Özel Koruma


Kitabın yorumu için tıklayınız!








Bedenime sardığı kollarını gevşetmeyi denediğimde beni daha da sıkı kavradı. 

"Artık iyisin," dedim. 

Fakat sonrasında, "Benimle biraz daha kal, olur mu?" dedi. Sesi öyle titriyordu ki tabi ki demek dışında bir seçeneğim yoktu. 

Yastığa doğru devrilip sanki oyuncak ayısıymışım gibi bana sımsıkı sarılmasına göz yumdum. 

"Sadece bir dakika daha," dedi. 

Niçin kaldığımla ilgili yüz tane sebep sayabilirdim. Fakat önemli bir sebep vardı: Canım istedi. Orada olma hoşuma gitti. Ona sarılmak ve onun tarafından kucaklanmak hoşuma gitti. Biri için önemliymişim gibi hissetmek hoşuma gitti.

 


*****



"Sen etrafta olmadığında, kısa süreliğine bile gitmiş olsan seni bulmam gerekiyormuş gibi hissediyorum. Senin yakınında olmak için hissettiğim bir çekim var. Ne düşündüğünü, neler yaptığını ve nasıl hissettiğini bilmek istiyorum. Seni bir yerlere götürmek, sana bir şeyler göstermek istiyorum. Seni hafızama kazımak istiyorum. Seni bir şarkı gibi öğrenmek istiyorum. O geceliği, eşyalarımı ortalıkta  bıraktığımda kızışını ve saçını şu çılgınca topuzla toplayışını. Bana her gün kahkahalar attırıyorsun. Ben normalde kimseye bu kadar gülmem. Hayatım boyunca tam şu ana kadar kayıpmışım ve seninleyken bir şekilde... bulunmuşum gibi hissediyorum."



 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın