15 Ocak 2024 Pazartesi

4 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / Kitapyurdu - Ocak 2024

 

Ocak ayının ilk alışverişini yaptım. Aslında kitapyurdu sitesinde düzenli alışveriş yaptığında her ay ekstradan %5 indirim veriyor onu kaybetmemek için bu 4 kitap aldım. Hem çok merak ettiklerimden hem de listemde olanlardan alayım dedim. Üstelik başka yerde daha uygun da değildi. 

Öyle ciddi bir indirim yoktu ne yazık ki bu yüzden indirimden aldım diyemiyorum, sadece %5 indirimi kaybetmemek için yaptığım bir alışverişti. 

Bu arada indirime denk gelirsem Instagram (@illekitap) sayfamızda da paylaşıyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Aralarından okuduklarınız var mı bilmiyorum varsa yorumlarınızı beklerim. Birkaçını bu aya sıkıştırmaya çalışacağım ama bakalım umarım sıkıştırabilirim. 😇

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇





 

4 yorum :

  1. Kitaplar çok güzel. Kitap fiyatları uçarcasına yükseliyor. Artık kitap almaya korkuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki öyle, indirimli halleri bile aşırı yüksek ve bu durum yavaş yavaş alımı azaltıyor ve kitaplarda seçici olmaya başlamamıza sebep oluyor.

      Sil
  2. keyifli okumalar olsun

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın