18 Ocak 2024 Perşembe

2 Kitap Alışverişi Youtube Videosu / BKM Kitap - Ocak 2024

Ocak ayının ikinci alışverişini yaptım. 

Aslında peş peşe iki sipariş verdim ve ikisinde de %10 luk indirim kullanarak kargoyu bedavay getirmiş gibi oldum. BKM Kitap asla kargosu bedava alışveriş fırsatı vermiyor her zaman her siparişte sizden kargo ücreti alıyor. Ne kadarlık alışveriş yaparsanız yapın fark etmiyor. Bu konuda oldukça rahatsızım çoğu zaman bu yüzden oradan almamayı tercih ediyorum. 

Bu arada videoda Pukka Yayınlarında Kör Atış'ı da göreceksiniz, videoyu çeker çekmez okudum ve videoyu gecikmeli yayınlayınca sanki okunmamış gibi oldu. Yorumu birkaç post aşağıda yer alıyor 😇

Pukka ve Olimpos Yayınları'na %50 indirim henüz BKM'de devam ediyor sanırım bir kontrol edin derim alacağınız kitaplar varsa 😇

Bu arada indirime denk gelirsem Instagram (@illekitap) sayfamızda da paylaşıyorum. Takipte olursanız gördüğüm indirimleri sizlerle de paylaşır ve haberdar olursunuz böylece alacaklarınız varsa kaçırmazsınız bazen çok iyi indirimler olabiliyor. 

Aralarından okuduklarınız var mı bilmiyorum varsa yorumlarınızı beklerim. Birkaçını bu aya sıkıştırmaya çalışacağım ama bakalım umarım sıkıştırabilirim. 😇

Alışverişimin "YouTube" videosunu aşağıda paylaşıyorum. 😇

 


2 yorum :

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın