28 Ocak 2024 Pazar

10 Seri Bilgisi = Krista & Becca Ritchie

 


Karşınızda bir seri bilgisi yazısıyla geldi. Krista - Becca Ritchie kitapları hakkında bilgi yazısı yazayım dedim. Çünkü seri oldukça karışık, aslında karışık değil ama goodreads sitesinden baktığınızda ve yayınevinin kitapları çıkarma sırasına göre baya karmaşık bir şekilde ilerliyor gibi görünüyor bu yüzden bende bir bilgilendirme yazısı yazayım dedim seriye dair. 

Öncelikle Lily ve Loren'ın hikayesi ile ilgili kitaplar Addicted Serisi adı altında listelenmiş durumda. Rose & Connar ve Ryke & Daisy hikayeleri Calloway Sisters Serisi adı altında listelenmiş durumda. Ama yazar bütün kitapları ve karakterleri aynı aile kurgusu olduğu için tek seri adı altında toplayalım demiş Addicted World Serisi adı altında listelenmiş durumda. 

Böyle anlatılınca da baya karmaşık görünüyor değil mi 😂 Siz en iyisi Martı Yayınları'nın çıkardığı sırayla okuyun ya da Addicted World Serisi sıralamasında okuyabilirsiniz. Ben şuanda bu sıraya göre okuyorum herhangi bir havada kalmışlık hissetmedim kurguda. 😇

Calloway Sisters Serisi toplamda 5 kitap ülkemizde 2 kitabı çıktı. 

Addicted Serisi toplamda 5 kitap ülkemizde 3 kitabı çıktı. 

Addicted World Serisi de toplamda 10 kitap oluyor ve şuanda ülkemizde 5 kitabı çıktı. 



10 yorum :

  1. Canım ülkemizde hiçbirinin tamamı çıkmamış mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hepsi birbiriyle bağlı olduğundan dolayı kendi mutlu sonlarına aşklarına ulaştılar, ancak hikayeleri bitmedi, bağımlılıkları bitmedi korkularıyla yüzleşmeleri bitmedi o yüzden seri bitmedi diyebilirim. Serinin genelini Addicted World olarak takip edebilirsiniz onda da aşklarına kavuştular ama hayatlarının sorunları sonlanmadı diyebiliriz. Bunun için 5 kitap daha var ama sanırım son kitapları çiftlerin çocuklarının hikayeleri olduğunu duydum, aslında okunabilinir yarım kalmıyor hikayeler 😇

      Sil
    2. Debbie Macomber gibi sanki... Aslında her kitap kendi içinde hem bitiyor hem de bitmiyor gibi hissettirmişti bana okurken...

      Sil
    3. O yazarı okumadım ama sanki aynı gibi görünüyor

      Sil
    4. A a tavsiye ederim. Özellikle 30+ için güzeldir kitapları ama ben daha gençken okumuştum :)

      Sil
    5. Mutlaka deneyeceğim bir gün hiç almadım ama bir kitabını alıp deneyeceğim :)

      Sil
    6. Yorumunuzu bekleyeceğim :)

      Sil
    7. Tabi ki aldığımda hemen okuyacağım önce hangisini almak istediğime karar vereyim kitapları inceleyim ilgimi çekene öncelik vereceğim

      Sil
    8. Blogumda yıllar önce bir paylaşım yapmışım
      isterseniz bakabilirsiniz.
      https://myreal03.blogspot.com/2013/07/kucuk-mucizeler-dukkan-debbie-macomber.html

      Sil
    9. Aaaa süper inceleyeceğim <3

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın