31 Ocak 2024 Çarşamba

2 Ocak Ayı Nasıl Geçti? // 2024

 Selam millet 😄

Umarım güzel bir aya başlamışsınızdır. Benim için yeniliklerin olduğu bir ay olduğunu söylemeliyim. İş değiştireceğim ve öncesinde kendime 3 haftalık bir mola verdirdim. 😇  Dolayısıyla her ne kadar bitirmeme gereken projeler olsa da işsizdim ve kendimi kitaplarıma verdim. 

O kadar çok okudum ki... Sonu ise bolca kitap yorumu oldu. 

Bu arada araya bir de blogger röportajı sıkıştırdım. Çok sevgili blogger kardeşlerimden biri olan Gizem bana vakit ayırdı ve bir röportaj yaptık kendisi ile. Bence çok da keyifliydi.  😇 

Kitaplığımda yer kalmadı sanırım azıcık temizlesem iyi olacak ama kıyamıyorum da... Ama yenilere de yer açmak zorundayım... Birkaç kitabı daha elemeliyim bu  arada elden çıkaracağım kitapları Dolap ya da Gardrops uygulamalarına yüklüyorum bilginiz olsun. 😇


Film ve dizi izlemedim aslında izledim de yorum yapmaya üşenince buraya yansımadı neler izlediğim. Ancak okuduğum her kitabın yorumu ve alıntıları blogda yer alıyor. 
 
 Röportajın da linkini aşağıya bırakacağım. 😇

Neler Okudum

3 / 5       Stephenie Laurens - Çapkın Centilmen
4 / 5       Giana Darling - Kahramanlar Düştüğünde
5 / 5       Giana Darling - Kahramanlar Yükseldiğinde
5 / 5       Ella Maise - Adam Connor'dan Nefret Etmek
2 / 5       Lex Croucher - Itibar
5 / 5       Teagan Hunter - Kör Atış
5 / 5       Colleen Hoover - Layla
5 / 5       Kei Koga - Brutal 4 ve 5. Ciltler
3 / 5       Tutku Petek - Nefaset Sürgün
2 / 5       Tutku Petek - Nefaset Vuslat
3 / 5       Annabel Monoghan - Çat Kapı Aşk
4.5 / 5     Krista & Becca Ritchie - Sera Çiçeği
2.5 / 5     B. K. Borison - Aşk Işığı Çiftliği

 

Röportajlar

Mor Düşler Kitaplığı ile Blogger Röportajı          TIKLAYINIZ






İşte Ocak ayı da geçti gitti. Umarım hepiniz için bol kitaplı ve güzel geçer. Kendinize dikkat edin havalar bir soğuk bir sıcak hasta olmayın. Sıkı sıkı giyinin 😇💜




 


2 yorum :

  1. Ben de bu ay iş değiştiriyorum ama ne yazık ki mevcut çalıştığım yer ihbar süremi sonuna kadar kullanmakta çok ısrarcı muhtemelen bir gün bile boşluğum olamadan diğer yere başlayacağım...
    Napalım kısmet :)
    Ben bir röportaja bakayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ben ihbarımı sadece 3 haftasını çalıştım sonrasında çıktım, dinlenmek şahane bir şey cidden 😇 umarım hayırlısı olur sizin içinde yenilikler iyidir 😇

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın