4 Temmuz 2024 Perşembe

0 ALINTILAR // Victoria Alexander - Sonunda Ben de Sevdim (Last Man Standing #4)


 

  Kitabın yorumu için tıklayınız!






"Flört etmekten hoşlanan bir erkeksiniz, değil mi?"

Şaşkınlıkla gözlerini açtı. "Öyle miyim?"

"Evet, bence öylesiniz. Dün bile, tüm o şüphelerinize rağmen, benimle flört ettiğiniz anlar oldu."

Adam bir süre ona baktıktan sonra kahkahaya boğuldu. "Evet, sanırım haklısın."

Kate kollarını göğsünün üzerine kavuşturup başını yana doğru eğdi. "Peki neden?"

"Neden mi?" Tek kaşını kaldırdı. "Çünkü çok hoş bir kadınsın. Bundan daha iyi bir neden ihtiyacım olabilir mi?"

*****

"Soruma henüz cevap alamadım, neden?"

"Çünkü yeşil gözlüsün," diye sertçe çıkıştı Oliver.

"Yapma ama, sebebinin bu olduğunu hiç..."

"Çünkü Kate ya da ismin her neyse..."  duraksadı ve yüzüne bakabilmek için onu kendisine doğru çevirdi. "Çünkü ne zaman o yeşil gözlerine baksam, tuhaf bir hisse kapılıyorum..."

"Kaçınılmazlık gibi mi?" Tanrım, yoksa o da mı aynı şeyi hissediyordu?

"Evet! Hayır! Bilmiyorum. Muhtemelen. Ama şunu bil..." Parmağını genç kadının çenesini kaldırıp gözlerinin içine baktı. "Bir partide tanıştırılmış olsaydık ya da kalabalık bir dans pistinin farklı uçlarındayken göz göze gelmiş olsaydık ya da parkta yanımdan geçmiş olsaydın, o anda senin peşine düşerdim. Ayrıca söylemem gerekir ki uzun zamandır peşine düşmeyi isteyecek bir kadın görmedim."


*****

Genç kadın ondan uzaklaşıp yayı eline aldı. "İzin verirseniz, lordum, ok atmaya devam etmek istiyorum."

"Böyle bir yeteneğin ne zaman işe yarayacağı bilinmez," dedi Oliver suratsız bir şekilde.

"Hayır." Gözlerinin içine baktı. "Bilinmez. Seni vurmadan uzaklaş, Oliver."

"Bir erkeğe tokat atan kadından her şey beklenir."

"Şansını zorlamasan iyi edersin."

Oliver ona doğru eğildi, gerçekten hayatını riske atıp atmadığını merak ediyordu. "Doğru kadın için riske girmeye değeceğine eminim."


*****

"Niyetin nedir?"

"Seni kollarımın arasına alıp ikimiz de kendimizden geçene dek öpmek istiyorum. Sonra seni şöminenin önündeki kanepeye götürüp yer sarsılana dek tutkulu bir şekilde seninle sevişmek istiyorum."

Kate şoke olmuş gibi yapıp nefesini tuttu. "Burada, kütüphanede mi?"

Oliver kafasını salladı. "Tam burada, Browning ve Wordsworth'un karşısında."

Genç kadın uzun bir süre ona baktıktan sonra kahkaha atmaya başladı. 

"Bu, bu tür bir itirafta bulunan bir erkeğin duymayı isteyeceği türden bir cevap değildi." Elini kalbine götürdü. "Beni derinden yaraladın."

"Saçmalama, Oliver." Suratını astı. "Yaralamış değilsin. Üstelik sana niyetini sormuştum, istediklerini değil."

"Ah, niyetim tamamen farklı bir konu. Niyetim her zaman sen kollarımın arasına alıp..."

"Evet, sanırım o kısımdan bahsetmiştin." Gülümsememek için kendisini tuttu.

"Ne yazık ki baş başa kaldığımız anlar giderek azaldığından ve oldukça makul ama yine de gülünç bir bahaneyle kuzenlerim her an kapıdan içeri girebilecekken bu istediğim beklemek zorunda. O nedenle şu an için niyetim..." Gözlerinin içine baktı. "Sadece güldüğünü görmek."



 

 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın