4 Mart 2020 Çarşamba

0 Şubat 2020 - Neler Okudum?

Şubat ayı dört yılda bir 29 çekiyor ve ben bu ay uzun zamandır ilk defa kendi sınırımı aşarak 9 kitap okumuşum. Aslında o sayıyı 10'a yükseltiyordum ama şehit haberlerinden dolayı elime kitap almak gelmedi içimden dolayısıyla 9'da sınırlı kaldım. Keşke sağ olsalardı da ben daha az kitap okusaydım... 

Vatanımızın ve bütün şehit ailelerimizin başları sağ olsun. Rabbim hepsine sabır versin. Zor bir acı...

Şubat ayı benim kitap okuma bakımından verimli geçen aylarımdandı. Sanırım iş yoğunluğundan ve yorgunluğundan kaçtığım her anımı kitaplara adadım. Birkaç ay daha öyle olabilir de... 

Okuduğum her kitabın blogda yorumu var ve özet halinde yorumlar instagram sayfamızda da mevcut. Hala takip etmediyseniz bekleriz :) 


Okuduğum kitaplara ve puanlara gelirsek eğer: 

  • Nevra Karataş - Yazmira : Puanım 2,5/5
  •  Rita Hunter - Ruhun Ateşi : Puanım 5/5
  • Rita Hunter - Kalbin Ateşi : Puanım 5/5 
  • Nora Roberts - Mutlu Ölüm : Puanım 5/5
  • Öykü Odabaş - Gölge Doğa Ana : Puanım 5/5
  • Michael Morgupo - Savaş Atı : Puanım 5/5
  • Funda Usta - Şeffaf Tuval : Puanım 3,5/5
  • Seda Meydan - Kızgın Tavada Aşk : Puanım 4/5
  • Lauren Conrad - Los Angeles Şekeri : Puanım 1/5

Geneline bakıldığında çok severek okuduğum birçok kitap olmuş. Sizin ayınız nasıl geçti? Kaç kitapla tamamladınız ayı? 

Okumanın 1 kitabı 10 kitabı olmaz. Önemli olan okuyabilmektir, okumaya fırsat yaratabileceğiniz günleriniz olsun :) <3 nbsp="" p="">




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın