23 Mart 2020 Pazartesi

6 Yeni Kitaplarım - Mart 2020

Herkes evlerinde oturup kitap okurken ben hala çalışıyorum. Bir türlü evden çalışma sistemine geçmedik ama bir iki güne umudum evden çalışmaya başlamak yönünde. 

Evden çalışmak iyi midir kötü müdür emin değilim ama umarım iyi olur ve bolca okumaya da fırsat bulabilirim. Çünkü ben hala yeni kitaplar almaya devam ediyorum. Radarıma takılan ve çok severek takip ettiğim yazarların yeni kitapları çıkmıştı ve bende almadan duramadım tabi ki. 

Bu seferki alışverişimi kitap365.com dan yaptım. 6 kitap aldım ama bunun yanında bana iki tane okuma defteri gönderdiler. Normalde her alışverişimde 1 tane gönderirlerdi ama bu sefer 2 tane gönderdiler. :) Kuzenim çok severek kullanıyor ona vermeye devam edeceğim sanırım :D 


Neyse neler aldığıma gelirsek - çok güzel kitaplar aldığımı düşünüyorum. - sizler için aşağıda sıralıyorum :) 

  • Kanım Sana Ait - Amanda Hocking
  • Cam Ayaklı Kız - Ali Shaw
  • En Güzel Hatam - Vi Keeland
  • Asi - Monica McCarty
  • Beni Asla Bırakma - Katy Regnery
  • Vahşi - Selvi Atıcı

Aralarında okuduklarınız var ise yorum bekliyorum. İtiraf etmeliyim ki Asi'nin ilk basımı var ama bu yazarın kitaplarını hepsi takım olsun diye Nemesis'ten topluyorum :D 


Bol kitalplı günler sizin olsun, okumaktan ve kitap almaktan asla vazgeçmeyin :D


6 yorum :

  1. Vi keeland'ın en güzel hatam kitabını geçen hafta bitirdim kadının bütün kitaplarını okumuş biri olarak bu kitabını da beğendim üniversite hocası ve asistanının aşkını anlatan başka bir kitap daha okuduğumu hatırlıyorum ama üslubu onu diğerlerinden farklı kılıyor ne diyebilirim ki bu kadının tarzını seviyorum kesinlikle tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelik vereceğim kitaplardan biri ben de çok severek okumuştum diğer kitaplarını :)

      Sil
  2. Selvi Atıcı'nın Vahşi kitabını merak ediyorum okuyunca en kısa zamanda yorum yazarsanız sevinirim çoğu kitabı iyiydi yazarın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki öncelik vereceğim kitaplardan biri olacak

      Sil
  3. Vahşi yorumunu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelik vereceğim kitaplardan biri olacak :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın