2 Mart 2020 Pazartesi

2 Yeni Kitaplarım - Şubat 2020

Şubat ayının son haftası aldığım ve birkaç gün elime ulaşan kitaplarımı sizlere göstermek istedim. Aslında gelir gelmez yazacaktım ama malum şehit haberlerimizden dolayı içimden paylaşım yapmak gelmedi bu yüzden daha yeni yayınlıyorum. Tekrardan önce ailelerinin sonra da vatanımızın başı sağ olsun! Rabbim ailelerine sabır versin. 

Bu postuma gelecek olursak eğer, her ay düzenli olarak kitapyurdundan sipariş veriyorum ve bu ayki siparişim ile de karşısınızdayım.  

Pegasus Yayınları'nın setli indirimleri var bence bir göz atın belki kaçırmak istemediğiniz kitaplar, seriler vardır. Benim bir iki serim var öyle onlardan birini aldım. Üstelik çok uyguna aldım setlilerde ktiapların tanesi 10 TL denk geliyor ama tekli alımda fiyatı değişiyor diye uyarayım sizi.

Şimdi neler aldığıma gelirsek; 

  • Emma Chase - Asil Duygular
  • Seda Meydan - Lucca
  • Işılca - Cihan
  • Liz Carlyle - Aşk Sarmalı
  • Liz Carlyle - Yalnız Benim Ol

Liz Carlyle iki kitap setiydi ve fiyatı 20 TL'di. Pegasus'un böyle setleri var bakın derim ben  :) 

Aralarında okuduklarınız varsa yorum alabilirim, kısa zamanda bu kitapların yorumlarıyla karşınızda olmayı hedefliyorum :) 

Bol kitaplı günler dilerim :) 



2 yorum :

  1. Açıkçası Cihan'ı almakla almamak arasındayım. Zira Duygunun devam kitaplarından pek de hoşlandığım söylenemez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa beğenmediniz mi? Ben çok sevmiştim ve Cihan'ı da o yüzden aldım :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın