14 Mart 2020 Cumartesi

2 Yeni Kitaplarım - Mart 2020

Yine bir yeni kitaplarım postuyla karşınıza geldim. Bu seferki yeni kitaplarım Ephesus Yayınları'ndan.  Hem de bazıları yeni çıkanlar diyerek nispet yapayım :D

Sanırım içimdeki kitaplara aç kız asla doymayacak çünkü almaktan asla vazgeçmediği gibi bir türlü tatmin de olmuyor. Siz de böyle misiniz? Sanırım fazlasıyla bağımlıyım ve bunu itiraf etmekten de gurur duyuyorum :D Siz de duymalısınız :)

Bu seferki yeni kitaplarım neler derseniz, çok severek okuduğum yazarlar olduğu gibi ilk defa okuyacaklarım da var. Her en kadar bir süre Türk yazar almayacağım ve okumayacağım desem de kendime engel olamıyor ve alıyorum. Sanırım Türk yazarlara fırsat tanımaktan asla vazgeçmeyeceğim.


Neyse bu sefer neler aldığıma gelirsek, 
  • Fatih Murat Arsal - Kalbim Seni Unutmuşken
  • Büşra Toroman - Amazon Efsaneleri 2
  • N. G. Kabal - Biri Sizi Düşünüyor
  • Serhat Batur - Sirius Muhafızları
  • Gamze Çelik - Ay Düğümü 
Aralarında okuduklarınız var ise, yorum beklemedeyim :) 


Bol kitalplı günler sizin olsun, okumaktan ve kitap almaktan asla vazgeçmeyin :D



2 yorum :

  1. Hepsini çok merak ediyorum. Elimde sadece FMArsal'ın yenisi var :)
    Diğerleri hakkındaki yorumlarını bekliyorum abla ♥

    YanıtlaSil
  2. FMArsal hemen oku canım. Aşırı beğendim. Diğerlerini de keyifle oku:)

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın