2 Mayıs 2022 Pazartesi

2 Yeni Kitaplarım - Nisan 2022

Nisan ayının son alışverişini yapmıştım. Aslında oldukça kararsızdım alıp almama konusunda çünkü beklediğim kitaplar tek tek çıkıyordu. Ancak dayanamadım ve anlık bir kararla almaya karar verdim. 

Sanırım azıcık da kendime bayram hediye vermek istedim. Ama tedarik konusundan bayramdan önceye yetişmez diye düşündüğümden kendimi hazırlamıştım geç gelecek diye ve bir sürprizle bayram öncesine yetişti. Her ne kadar yeni yazıyor olsam da kitaplarım cuma günü geldi. Yani bayramdan önce :) yaşasın bayram hediyelerim :) 

Çok isteyerek aldığım kitaplar olduğunu itiraf etmeliyim. Hepsi radarımda olan kitaplardı ve küçük bir sepet oluşturup aldım. Zaten Emma Chase'in severek okuduğum bir serisi Dava Özetleri Serisi, ikinci kitabı çıkınca almamak olmazdı hatta şöyle bir durum var bazıları ilk kitabı sevmese de ben oldukça sevmiştim. 

Paula Quinn kitabını ise... historical romanslar o kadar nadir çıkar halde ki çıkınca da almamak olmaz dedim hemen aldım. O da Children Of The Mist Serisi'nin 3. kitabı. seriyi severek okuduğum için bu kitabı da seveceğimi düşünüyorum. 

Neyse çok konuşmayayım size neler aldığımı sıralayayım :)

Neler aldım;

  • Paula Quinn - Cazibe Çemberi
  • Emma Chase - Onay
  • Daniella Lori - En Çılgın Takıntı
  • Lynn Painter - Filmlerden Daha Güzel


Aralarında merak ettikleriniz varsa yazın öncelik verebilirim :)




 

2 yorum :

  1. Hepsi çok güzel görünüyor ama ben en çok Onay kitabını merak ediyorum. Hepsini keyifle okursun umarım abla :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuzum, Onay kitabına öncelik vereceğim 🥰

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın