24 Mayıs 2022 Salı

0 Yeni Kitaplarım - 2022

Yeni kitaplarım yazısıyla karşınızdayım. Ne zaman kendime kitap almayacağım desem de dayanamayıp alıyorum. İşte öyle bir durumdayken yaptım bu kitap alışverişini. 

Hatta durum tamamen şu oldu. Sabahına arkadaşlarla bir süre kitap almayacağım dedim sonrasında yeni çıkan kitaplardan sepet oluşturdum ve aldım. Ben asla uslanmayacağım sanırım. :) 

En büyük şansım Epsilon, Nemesis kitapları kitap365.com sitesinde daha uygun olduğu için oradan aldım ve hemen tedarik edildi. Perşembe akşamı siparişi verdim cumartesi kitaplar elimdeydi. Yazının geç yayınlanması sizi şaşırtmasın anca yazmaya fırsat bulabildim. 

Bu arada Aşık Erkekler Gizli Görevde kitabından iki tane olmasının sebebi de birinin hediye gidecek olması :) 

Hevesle okuyacağım kitaplardanlar ve ne zaman başlarım bilmiyorum bu ay listem dolu ama umarım temmuz da okuyacağım diye umuyorum. 


Neler aldım;

  • Sarah MacLean - Skandallar Kraliçesi
  • Lyssa Adams     - Aşık Erkekler Gizli Görevde
  • Lisa Kleypas     - İzdivaç


Aralarında merak ettikleriniz varsa araya sokup öncelik verebilirim :)

 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın