1 Mayıs 2022 Pazar

2 Neler Okudum - Nisan 2022

Nisan ayında uzun zamandır okuyamadığım kadar çok kitap okudum. Evet bir süredir ne yazık ki okuyamıyordum ancak şimdi yavaş yavaş sahalara geri dönüyorum. 

Genelde bir ayda okuma normalim 8 kitaptır ancak bu ayı 6 kitapla kapattım hiç yoktan iyidir diye düşünüyorum çünkü kaç aydır bu kadar okumuyordum. Sevdiğim ve akıcı kitaplarla kendimi toparlamaya başladığımı düşünüyorum. Gerçi yaz da geliyor tatildi gezmeydi falan derken biraz sendeleyebilir ve az okuyabilirim ama olsun yine de okuma konusunda sahalara dönüyorum :) 

Herhangi bir dizi, film falan izlemedim ancak bir süredir takıldığım Run BTS bölümleri izliyorum. Her gün bir iki bölüm izleyip sonrasında okumaya geçiyorum. En azından 1 saatimi öyle harcıyor sonrasında da kitaplarıma geri dönüyorum. Stres atma yöntemi ya da işten sonra kafa boşaltma modu gibi bir şey oldu benim için. 

Neyse çok konuştum. Okuduğum kitaplara geçeyim. Her birinin yorumu ve bazılarının alıntıları blogda yer alıyor :) 

Neler okudum;

  • Puanım : 4/5      //   Aşkın Nur Karataş - Asistan 2
  • Puanım : 5/5      //   Erin Watt - Düşmüş Varis
  • Puanım : 5/5      //   Erin Watt - Çatlak Krallık
  • Puanım : 5/5      //   Sarah MacLean - Tehlikeli Anlaşma
  • Puanım : 4/5      //   Tessa Dare - Evlilik Anlaşması 
  • Puanım : 3/5      //   Carole Johnstone - Aynalar Ülkesi


Bol kitaplı bir ay geçirmenizi dilerim :) 





 
 

2 yorum :

  1. Kitaplardan hiçbirini okumamısım ama puanlamalarını görünce hepsini merak etmeye başladım :) Royal serisine başlamam şart oldu artık eheh :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Royal Serisi'ne başlamalısın zaten kuzum bence seveceksin :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın