31 Ocak 2023 Salı

0 Ocak Ayı Nasıl Geçti?

Vee yılın ilk ayı benim için oldukça güzel geçti. İstediğim kitapları okudum ve her ne kadar yoğun iş temposunda olsam da kendime vakit ayırıp de her şeyi dengeli yaparak geçirdim. O yüzden de ayım güzel geçti diyebilirim. 

Toplamda 7 kitap okudum hedefim her ne kadar 8 kitap olsa da bir kitap eksik bitirdim ayı. Ama olsun en azından 7 tane kitabı okudum. Zaten kendimi düzene sokmak adına instagramda düzenlenen okuma etkinlikleriyle okudum ve sonucunda da güzel oldu. Hem keyifli oldu grup olarak okumak hem de eğlenceli... 

Bu arada K-Drama izlemeye başladım tekrardan. Bu sefer yoğun ısrar üzerine Goblin dizisine başladım. Yarısını izledim ama henüz bitmedi hedefim şubat ayında bitirmek... 

Bir de bu ay bir de tiyatroya gittim. Artık blogda izlediğim tiyatroları da yazacağım aranızda tiyatro severler varsa en azından bir fikir olur gibi geliyor ki ben çok seviyorum izlemeyi.  

Bu arada kitaplara dair yorumlar ve alıntılar blogda yer alıyor dolayısıyla merak ettiklerinizin yorumlarına ve dahasına blogdan ulaşabilirsiniz. 

Şimdi sizlerle neler okuduğumu paylaşıyorum ve kaçıyorum 😃
 

Neler Okudum

  • H. D. Carlton - Adeline'in Peşinde
  • Amanda Bouchet - Ateşin Vaadi
  • Amanda Bouchet - Ateşin Nefesi
  • Amanda Bouchet - Ateşli Yürek
  • Nora Roberts - Görkemli Ölüm
  • Kasey Michaels - Nefes Nefese
  • Seda Meydan - Leonardo


Neler İzledim


Amanda Bouchet kitapları seri ve sıralı okunması gerekiyor, genel olarak üç kitap ile kurgu bitti ama yan karakterlerden ikisinin kitabı gelecek 4. kitap sanırım henüz çeviride. 

Nora Roberts'ın da Ölüm Serisi (Eve Dallas) her ay bir kitabını okuyarak seriyi tamamlayacağız. İnstagramda katıldığım etkinliklerden biri en azından seriyi bitireceğim 😀


İşte benim ayım böyle geçti. Sizin ayınız nasıl geçti? 💜 Umarım güzel ve bol kitaplı geçmiştir 😀


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın