11 Ekim 2014 Cumartesi

5 Alice Clayton -Duvarların Dili Olsa (Coctail Serisi #1)


Veee bomba haberi paylaşıyorum. Taşınmaya karar verdim, duvarımı Simon gibi inletecek sonra kalbimi çalacak bir komşumun olacağı bir daireye taşınmaya karar verdim.

Ühüüüü....ne yazık ki bu düşünce hayalden daha öteye geçemiyor çünkü Türkiye standartlarında öyle erkekler yoktur muhtemelen!

Nam-ı diyar Duvardelen Simon ile tanıştım ama ne tanışma... arkadaş adam "king" çıktı... Seksi mi seksi, yakışıklı mı yakışıklı, çarpıcı mı çarpıcı, başarılı mı başarılı... daha ne olsun... Aklınza gelecek her bir şey var adam da! Bir de fotoğrafçı!Ahhh kalbim!!! Fotoğrafçıları seksi bulduğumu söylemiş miydim? :P

Alice Clayton... İngilizce olarak çok duyduğumuz Wallbanger (Duvarların Dili Olsa) kitabın yazarı... akıcı, eğlenceli bir dili olan yazar bu kitapta da bunu Türk okurlarına kanıtlıyor. Aslında blog turları yapılırken okuduğumuz onca alıntıdan sonra nasıl bir kitap olduğu belliydi. Okurken çok eğleneceğimiz, yüzümüzde her daim bir sırıtma olacağının bilincindeydim kitaba başlarken. Beni yanıltmadı da!

Kitabın her satırından ayrı bir şekilde aldım ve çok eğlendim okurken. Hani gündemden, bütün acı gerçeklikten uzaklaşmak için okunabilecek bir kitap. Moralinizi düzeltip sizi mutlu edecek...

Arka kapak yazısından bir şey anlamayanlar için, kısaca kitabın konusuna değinmek istiyorum. Caroline, yeni taşındığı dairesinde daha ilk gecelerinden birinde yan komşusunun seks seslerini ve yatağının duvara vuruşlarını duymaya başlıyor! Bunun devamında duyduğu sesler hem ilgisini çekip onu eğlendiriyor hem de gecenin bir yarısında süregelen bu faaliyetler onu uykusundan ediyor. Bundan rahatsız olduğu bir gece, üzerinde 'seksi pembe geceliğiyle' komşusunun kapısına dayanıyor. İşte bu an komşusu olan seksi, yakışıklı Simon ile tanışmış oluyor! Bu tanışmanın ardından bir parti de daha karşılaşıyorlar derken aralarındaki ilişki önce arkadaşlık olarak başlıyor (tabi aralarındaki çekimi inkar ediyorlar) sonrasında da devam eden ilişkilerini kitapta eğlenceli bir şekilde anlatıyor. Caroline ve onun iki kız arkadaşı... Simon ve onun iki erkek arkadaşı... bu tehlikeli, tutkulu, güzel ve yakışıklı altı kişinin eğlenceli hikayesine dalıyoruz.

Gerçekten kitap eğlenceli, okurken sıkmayıp okuru gülümseten diyaloglarla dolu bir kitap. Duyguların aşırı hissedildiği bir aşk hikayesinden çok romantik komedi tadında bir kitap diyebiliriz. Eğer gerçeklikten sıkılıp kısa, sıcak, eğlenceli, romantik komedi tadında bir şeyler arıyorsanız bence bu kitaba bir el atabilirsiniz.

Demezsem içimde kalır... Simon gibi bir komşu istiyorummmmm!!! Neden bu sitede hiç onun gibi bir adam yok ya! Nedir bizim günahımız! ühüüüü....

Coctail Serisi'nin kitaplar:
Kitabın tanıtım yazısı: 

Bazen duvarlar o kadar incedir ki tutku aradan sızıverir.
"Ah, tanrım."
Tak.
"Ah, aaahhh."
Tak tak.
Neler oluy...
"Oh, aahh, çok iyi!"

***

Caroline, San Franciscodaki yeni dairesinde ilk uykusundan işteböyle uyandı. Çapkın komşusunun adeta küçük bir haremi vardı. Her gece başka bir kadınla, Carolineın yatak başındaki tabloyu kafasına düşürecek kadar hızla duvarları gümbürdetiyordu. Hatta Carolineın kedisi Clive bile bu seslere kayıtsız kalamamış, düz duvara tırmanmaya başlamıştı. Artık uyku haramdı. Kapı deliğinde nöbet tutmasına rağmen bu gizemli adamın neye benzediğini bir türlü göremiyor, meraktan ve sinirden çıldırıyordu. En sonunda, bir gece, bu tantanaya daha fazla dayanamayıp hışımla adamın kapısını çaldı. İlk görüşte aşk, hiç bu kadar eğlenceli, komik ve tutkulu yazılmamıştı.


Kitabı satın almak için: Kitap Sihirbazı



5 yorum :

  1. Hatun ya ne olur tek bir karaktere asılma. Benim için yap bunu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzgünüm yapamam...geçenlerde açıklamıştım hatun ben tek eşililik karşıtı bir insanım :D Harem olayı malım :) Her çiçekten bal alacağım ki hayattan keyif alayım :P hehehe :D

      Sil
    2. Ekran görüntüsü alıp ileride bulacağın adama göstereceğim bunları :D

      Sil
    3. hahahah hahahah biri gider biri gelir hatun no problemo :P hehehe şaka bir yana sakın ha, adını ilişki bozan kara kedi hatuna çıkarırırım çitlembik hatun falan dinlemem haberin ola :D

      Sil
  2. Ay bu kitabı okusam da rahatlasam. :)

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın