28 Ekim 2014 Salı

1 Aslıhan Akagöz'e Sorularınızı Sormaya Ne Dersiniz?



Son zamanlarda bazılarının Çağrı diye bazılarının (benim gibi) Mehmet diye ölüp bittikleri karakterlerin yaratıcısı Aslıhan Akagöz'ü daha yakından tanımak için bir röportaja ne dersiniz?

Ben, şahsen, bizzat kendim "evet" diyorum :)

Peki sizler de soru sormak ister misiniz?

"Evet," dediğinizi duyar gibiyim. Bu yüzden sizlere sorularınızı bu başlığın altında sorun, bizde kendi röportaj sorularımızın ardına sizin sorularınızı ekleyip, Aslıhan Hanım'a soralım :)


Hadi, soruları olanlar, kitabı okuyup da 'merhaba' demek isteyen Aslıhan Akagöz okurları sizleri buraya bekliyoruz :))



1 yorum :

  1. Ben Çirkin Güzeli kitap olmadan önce okumuştum ve çok beğenmiştim. Yaratıcılığın harika. Acaba kitabın konusu ve karakterlerini nasıl oluşturdun? Bir anda mı aklına geldi?

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın