1 Nisan 2021 Perşembe

0 Neler Okudum - Mart 2021

Mart ayını da geride bıraktık ve yepyeni bir aya başlarken kaç kitap okudunuz diye sormak istiyorum?

Ben Mart ayında toplamda  11 kitap okudum. Yasaklar yüzünden evde olunca bol bol kitap okumaya veriyorum kendimi. 

Bu ayın geneli çok severek okuduğum kitaplardan oluşuyor, üstelik de Türk ve yabancı yazarların karşımı olmasına rağmen. Hiç beğenmediğim kitap yok :) Bu ayı kendim için mükemmel ilan edebilirim. 

Yine çok çeşitli kitapların okunduğu bir aydı benim için. Fantastikten aşka, historical fiction'dan historical romansa dayanan bir yolculuk oldu bu ay benim için. 

Ayrıca bir de çok güzel bir röportaj yaptım. Ayşegül Çiçekoğlu ile... henüz hiç kitabını okumamış olsam da röportaj çok keyifli geçti ve bir kitabını da sepete attım. :D 

Bu arada ara vermiş olduğum Nora Roberts'ın serisine geri döndüm, her ay bir kitabını da okuyacağım. 

Neyse çok konuştum neler okuduğumu sıralayayım sizlere :) 


Mart ayında neler okudum; 

  • Aşkın Nur Karataş - Yalancı = Puanım : 5/5
  • Aşkın Nur Karataş - Ateşli  = Puanım : 5/5
  • Aşkın Nur Karataş - Dayanılmaz = Puanım : 5/5
  • Fiona Valpy - Gümüş Serçe = Puanım : 5/5
  • Chanda Hahn - Lanetli Masal  = Puanım : 3,5/5
  • Chanda Hahn - Masaldan Kaçış  = Puanım : 4/5
  • Monica McCArty - İskoç Savaşçı  = Puanım : 5/5
  • Özgen Biçgin - Kan Tiyatrosu = Puanım : 5/5
  • Jay Asher - Işığım Sensin = Puanım : 4/5
  • Nora Roberts - Büyülü Ölüm = Puanım : 5/5
  • Selma Kahraman - Kadın Koruyucu = Puanım : 4/5


Röportajlarım; 

  • Ayşegül Çiçekoğlu ile Röportajımız: TIK


İşte benim ayım böyle geçti. Sizlerin mart ayı nasıl geçti? Kaç kitap okudunuz? 






 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın