4 Ekim 2021 Pazartesi

0 Dizi Yorumu // My Secret Romance

Ve bu sefer bambaşka bir yazıyla geldim. Blogu azıcık hareketlendirme için arada sırada da olsa izlediklerimi de yazacağım tabi ki muhtemelen kitaplar kadar sık olmayacaktır yazılar ama olsun. 

Bu hafta sonu resmen Kore dizilerinin içerisine düştüm. Normalde değişik bir şeyler izlemek istedim ve açtım My Secret Romance'ı sonra da bir bölüm daha...  bir bölüm daha... bir bölüm daha derken saat 06.25 olmuştu ve ben uyumamış diziyi izleyeceğim diye sabahlamıştım. Sonrasında evet, bıraktım yattım uyudum falan ama 8 bölümü peş peşe izlemiş geriye kalanları da kalkınca izlerim modunda uyudum. 

Sonuçta hafta sonu tek bir sayfa bile okumadım ama bir diziyi bitirdim. Bu yüzden de burası boş kalmasın bari kitap yorumlayamıyorum dizi yorumlayayım dedim. Bu yazı çıktı ortaya :) 

Önce genel bilgileri vereceğim sonra da yorumuma geçeceğim. 

Sezon sayısı    : 1 sezon
Bölüm sayısı   : 14 bölüm
Türü                : Romantik - Komedi
Yaş Sınırı        : +13
Yapım tarihi   : 2017
Oyuncular      : Ji-eun Song, Sung Hoon, Jae-young Kim, Da-Sol Jeong

Bazı yerlerde 13 bölüm diyor ama ben Netflix'den izledim 14 bölümdü. 

Dizinin konusuna gelirsek; Lee Yumi, annesinin ikinci evliliğinin töreni için yola çıktığında, zengin ve tanınmış bir kişi olan aynı zamanda hovarda Cha Jin-wook ile karşılaşır. Cha Jin-wook babasından veto yemiştir ve sahip olduğu her şey elinden alınmış, babasının otelinde vale olarak çalışmaya gönderilmiştir. Lee Yumi ile de ilk olarak otobüste sonra da otelde karşılaşınca ve sonrasında gelişen olaylarda da ikili arasında bir çekim olup da tek gecelik bir ilişki yaşadıklarından sonra Lee Yumi, Cha Jin-wook'u bırakıp ve gider. Aradan 3 yıl geçer ve Lee Yumi, Cha Jin-wook'un babasının sahip olduğu şirkette işe başlar, tesadüfen karşılaşan ikiliden Lee Yumi, genç adamı tanıdığını belli etmez ama Cha Jin-wook, kendini hatırlatmanın peşindedir. Kıza türlü türlü oyunlar çevirir sonrasında ise kızgınlık anında her şeyi anlatan ve işle özel hayatı ayırması gerektiğini, tek gecelik bir ilişkiyi unutması gerektiğini söyleyen Lee Yumi'ye daha da öfkelenen genç adam kendi kafasında planlar yapar. Çünkü 3 yılda her an aklında olan Lee Yumi, şimdi karşısındadır. Üstelik sadece aklında da değildir aynı zamanda kalbine de filizlerini dikmiştir. Lee Yumi'nin de annesinden gelen korkuları, endişeleri ve daha da önemlisi tedirginlikleri insanlarla olan ilişkilerine yansımaktadır. Cha Jin-wook tarafından da böyle bir tedirginlikle uzak durmaya çalışsa da genç adamın hamlelerine kayıtsız kalamaz... ikili arasındaki aşk kendini daha çok gösterirken olaylar sarpa sarmaya da başlar... 

Hep kitap diyesim geliyor o kadar alışmışım ki kitap yazmaya şimdi dizi yazmak tuhaf geldi... Neyse :) 

Dizi çok kafa dağıtmalık, eğlenceli, ara sıra drama kaçsa da fazlasıyla romantikti. Çok severek izledim, çok çok merak ettiren bir dizi değildi ama tuhaf bir şekilde başladığınızda bırakamıyorsunuz. Sanırım bağımlılık yapıyor Kore diziler... bunu da öğrenmiş oldum. 

Cha Jin-wook karakterini çok sevdim, özellikle oynayan oyuncu Sung Hoon, aşırı güzel oynamış bence, mimikleri, tavırları, zaman zaman kendinden emin olması zaman zaman tedirgin tavırları, bıyık altı gülüşleri, kaçamak öpücükleri... her şey çok güzeldi. Ama en güzeli de mimiklerini kullanma şekliydi... çok sevdim. 

Lee Yumi'yi oynayan Ji-eun Song da çok tatlıydı. Gülümsemesi, şaşkın bakışları çok şekerdi. Zaten dizilerdeki kadın karakterler çok şeker oluyorlar erkeklere nazaran. Ama bu dizide erkek karakteri de çok sevdim.

Gereksiz uzatmalarının olmaması, entrikaların olmaması, tadında bırakılması da çok güzeldi. Mesela Cha Jin-wook'a uzun zamandır aşık bir kadın karakter vardı ama onun entrikaları falan yoktu ya da arada sırada yaptığı hamlelere gelenlerde yoktu. Hollywood dizisi olsa ne aşk üçgeni, entrikalar ve ayrılıklar sokarlardı kurguya ama bunda o olmaması çok güzeldi. Bu yüzden de sevdim. 

Lee Yumi'nin annesinin yaptıkları bence dizinin en büyük skandalları ve entrikalarıydı... Zaten bir onun annesi bir de Cha Jin-wook'un babası... ahh siz büyükler bir düşün gençlerin yakasından... 


Cha Jin-wook'un Lee Yumi'nin 3 yaşındaki erkek kardeşini kendi oğlu sanması... genç kadının ondan bunu sır olarak sakladığını düşünmesi de ayrı bir eğlenceliydi. Zaten oğlu sanıp onunla vakit geçirmesi, baba rolüne hemen bürünebilmesi de çok tatlıydı. 

Neyse... 

Ben diziyi izlerken çok keyif aldım ve birkaç tane daha Kore yapımı diziyi listeme ekledim. Tavsiyelere de açığım bu konuda çünkü çok yabancı olduğum bir tür... 

Bu tür dizileri sevenlere de tavsiye ederim. Cidden kafa dağıtmakta, yorgunluk atmakta bire bir... ama asla benim gibi yapıp da sabahlamayın... o kadar da mükemmel değil ben neden yaptım bilmiyorum, ilk ya acemilik oldu sanırım :D ama içimdeki romantik sever de bırakamamış olabilir diziyi... çünkü bir ara prizin yanında telefonum şarjda izliyordum... hayır neden bilgisayardan açıp izlemedim onu da bilmiyorum ya :D 

Neyse... izleyenler yorumlarınızı bekliyorum. İzleyecek olanlar sizlerde izledikten sonra yazın bana... 

Ayrıca bu dünyanın piri olanlardan da tavsiyeler bekliyorum :) 







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın