2 Ekim 2021 Cumartesi

0 Neler Okudum - Eylül 2021

Eylül ayını geride bıraktık... Normalde her ayın ilk postu neler okudum olurdu ama bu ay değişiklik oldu çünkü neler okudum videosu çektim youtube için onu yükleyene ve buraya postu yazana kadar ayın ilk kitabını bitirdim ve yorumunu da gireyim dedim. Durum bu olunca bu yazı da gecikti maalesef.  

Bu ay toplamda  kitap okudum. Sevdiklerim gibi sevmediklerimde vardı... tabi gezmelerden okumaya da çok zaman ayıramadım... Daha doğrusu okuma için ayırdığım vakitleri bu sefer gezmeye ayırdım ve kuzenimin doğum günü için anı defteri hazırlamakta baya vaktimi alınca okuduğum kitaplar azaldı. 

Ancak hep dediğim gibi hiç okumamaktansa az okumak iyidir. ;) 

Neler okuduğumu liste halinde vereceğim ve sonrasında youtube videosunu da ekleyeceğim. Kısa yorumlar da var videoda :) 


 Neler okudum;

  • Puanım : 3/5      //   Kasie West - Aramızdaki Mesafe 
  • Puanım : 2/5      //   Coutney Milan - Anlasana
  • Puanım : 4.5/5   //   Sylvia Day - Buzdaki Kelebek
  • Puanım : 4.5/5   //   Mia Sheridan - Calder'ın Umudu
  • Puanım : 5/5      //   Jewel E. Ann - Kalbim Sana Ait
  • Puanım : 5/5      //   Lyssa Kay Adams - Aşık Erkekler Kitap Kulübü






Bol kitaplı bir ay geçirmenizi dilerim :) 



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın