26 Ekim 2021 Salı

0 Winter Renshaw - Kalpsiz (Amato Kardeşler #1)


~~*~~~
Gerçekdışı sayılabilecek kadar kısacık da olsa bir an ona delicisine aşık olmanın nasıl bir şey olacağını bilmek istiyordum. 
~~~*~~~ 
 

Çıktığından hatta duyurusu yapıldığından beri radarımda olan serinin 1. kitabı Kalpsiz'in yorumuyla karşınızdayım. 

Üç kitabın peş peşe çıkması, her ne kadar kutulu setleri sevmesem de kutulu setle çıkması ve uygun fiyatı sebebiyle bekletmeden almıştım ve şimdi de peş peşe okuyacağım. Eee yayınevi peş peşe çıkarırsa biz okurlar niye öyle okumayalım değil mi? 

Yazarın kaleme aldığı kurgu, akıcı, yormayan, sıkmayan, su gibi giden, gereksiz uzatmaları olmayan, çok yoğun ve yorgun olduğunuzda ilaç gibi gelen bir kitaptı. Aşırı bir iş yoğunluğum var ve bu kitabın çerezlik bir kitap olması aşırı hoşuma gitti. Evet, kitap çerezlik bir kitaptı. Aşırı beklentilerle okumadığınızda seversiniz. 

Bu arada seri 3 kardeşi konu alıyor. En büyük kardeşin hikayesi buydu. 


~~*~~~
"O gece ondan bir bakış çaldım. O ise kalbimi çalmıştı. Bu ikimizin de asla kazanamayacağı bir savaşa girmek demekti."
~~~*~~~ 

Kitabın kısaca konusuna değinmek gerekirse; Aidy, yağmurlu bir günde bir evin verandasına sığındığında bir günlük bulur ve kendini onu okumaktan geri alamaz. Günlük bir adamın bir kadına duyduğu aşkı anlatmaktadır. Ancak öyle kaleme alınmıştır ki Aidy okurken hem adamla aşkı hissetmiş, o aşka özenmiş hem de adamla kadının sonunun ne olduğunu merak etmişti. Ancak ablası Wren'in de baskılarıyla günlüğü sahibine vermek zorundadır. Bu yüzden günlüğü bulduğu eve gittiğinde küçük çaplı bir şokla karşılaşır. Çünkü ev sahibi olan adam Alessio ya da spor dünyasında tanındığı isimle Ace, o günlüğün kendisine ait olmadığını iddia etmektedir. İkili arasında küçük bir atışma olur bu konuda ve arkalarını döner giderler. Ardından ikinci, üçüncü ve birkaç kez daha karşılaşınca ikili arasında başka arkadaşlık gibi başlayan ilişki adı konulmamış bir şekilde sevgili moduna girerler. Birliktelikleri başlamasına rağmen aralarında sırlar vardır özellikle de Ace'in... çünkü günlükle olan bağlantısı Aidy ile olan ilişkisini sarsacaktır. 

Dediğim gibi tam çerezlik bir kitaptı. Eğlenceli, romantik ve tutkuluydu. Daha da güzeli gereksiz uzatmaların olmaması ve araya entrikaların girmemesi kitabı daha da güzel hale getirmişti benim açımdan. 

Ace'in yaşadığı olaylar, kaza ve sonrasında gelen psikolojik çalkantılara rağmen duygularını kabullenir halleri ve kaybetme korkusu yaşaması çok güzeldi. Özellikle de sevdi mi tam sevip, vazgeçememesi, bütün benliğiyle ona odaklanması ve bağlanması çok şekerdi. Öyle bir adam tarafından sevilmek isterdim açıkçası ;) 

Aidy ise... kız tam bir bombaydı. Neşesi kesinlikle bulaşıcıydı, cesareti ve korkusuzca attığı adımlar da çok güzeldi. 

Ace'in sonra üzülse de Aidy'nin yeğeni Enzo'yu kırması ama sonra onu telafi etmesi çok şekerdi. 

Aidy ve Wren arasındaki ilişki çok şekerdi.


~~*~~~
Ruhunuzu ateşe veren kadına duyduğunuz aşkı söküp çıkamaya çalışmak ancak korkakların işidir. 
~~~*~~~ 


Açıkçası günlükle ilgili sırlar ortaya döküldüğünde entrika falan olur diye bekledim ama Ace'in Aidy ile olan ilişkisine bağlı kalması, aşkına sahip çıkar tavırları hoşuma gitti. 

Kitaba dair çok fazla detaya girmeyeceğim çünkü daha fazlası spoiler olur ;) 

Bu tür kitapları seviyorum. Evet çok büyük beklentilerle okunmaması gerekiyorlar falan ama okurken keyif veriyor. Şimdi ikinci kitaba başlayacağım, şimdi değil aslında yarın başlayacağım. Amato Kardeş'lerden bir diğerini okuyacağım. 

Sizlere de çerezlik, sevimli, romantik ve tutkulu kitapları seviyorsanız tavsiye ederim :) 

Ah bir de Martı Yayınları'nı da tebrik etmek gerekir seride orijinal kapakları kullanmaları çok iyi oldu. Çünkü Ace tam da kapaktaki gibi bir adamdı :D 


Amato Kardeşler Serisi


~~*~~~
Onunla birlikte olduğumda onun dışında başka bir şey düşünmüyordum.

Bu geçtiğimiz yıl beni hasta eden her şeyin tedavisi oydu. Belki de Aidy yara bandıydı ya da hızla tedavi edici bir şeydi. Tedavi kalıcı olmayabilirdi. Kalıcı olmasını umut ediyordum çünkü Aidy karşılaştığımız günden beri güneş ışından başka bir şey getirmemişti hayatıma. 

Sözümü geri alıyorum.

Biz karşılaştığımızın sonraki günden beri. 
~~~*~~~ 




Kitabın adı      : Kalpsiz
Orijinal adı     : Heartless
Yazarı            : Winter Renshaw
Çevrimen        : Halime Mimaroğlu
Seri Bilgisi      : Amato Kardeşler #1
Yayınevi         : Martı Yayınları
Sayfa sayısı    : 335

Kitabın tanıtım yazısı:

 
"Saplantım tamamen iyi niyetle ve masumane bir şekilde Lexington Bulvarı'ndaki bir evin çalılıklarında bulduğum günlüğü okumamla başladı. O sabah yağmur yağıyordu; bu yüzden günlüğü ertesi gün kuru ve sağlam bir şekilde geri vermeyi düşünüyordum. 

Fakat günlüğü kendime sakladım.

Onu saklayıp okudum.

Bir hafta sonra, suçluluk duygusuyla ezilmiş bir vaziyette, bana ait olmayan sırlara vakıf bir merakla günlüğü geri vermeye çalıştım ama onunla tanışmayı hiç ummuyordum. 

Affedilemez derecede kalpsiz ve esrarengiz bir şekilde seksiydi. Evinin dışında bulduğum günlükle ilgili hiçbir şey bilmediğini iddia ediyordu. Oysa gözlerinde beliren o ışıltı bana aksini söylüyordu. 

Onu diğerlerinden farklı kılan bir şeyler vardı. Yaralı ama bir o kadar da büyüleyiciydi. Kendimi bir anda etki alanına çekilirken buldum. 

Fakat ortada bir sorun vardı. 

Bu gizemli adamı tanıdıkça günlüğün ona ait olduğuna dair düşüncelerim güçlendi. Dahası, kendimi bencil bir şekilde yanıldığımı düşünürken bulmak istiyordum."






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın