20 Ekim 2021 Çarşamba

0 Annabel Pitcher - Hepsi Benim Suçum


~~*~~~
Bu, ikimizin ortak noktası çünkü. 
Bunun nasıl bir şey olduğunu biliyorum.
Benimki bir kadın değildi ama genç bir erkekti ve ben onu tam  olarak üç ay önce öldürdüm.
~~~*~~~ 

 
Selam millet, bu sefer sizlere bir kitap yorumuyla geldim... Tabi ki severek okumadığım bir kitap yorumuyla... 

Çok üzülerek söylüyorum kitabın kapağını kapattığım anda unuttum. :( 

Ne anladın derseniz hiçbir şey... zorlayarak bitirdim ve ciddi anlamda ne okuduğumu hatırlamıyorum :( 

Yazarın ülkemizde yayınlanan başka kitabı var mı bilmiyorum yazarı bir daha okur muyum onu da bilmiyorum ama bildiğim bir şey varsa bana pek hitap etmiyordu kitap. 

Okurken kendimi birinin günlüğünü okuyormuşum gibi hissettim ve bu durum aşırı rahatsız geldi neden bilmiyorum. Bir de kitap hiç akmıyordu, okuyorum okuyorum hala aynı yerde sayıyormuşum gibi geliyordu. 

Kitaba dair çok yorum yapmayacağım, sevmediğim kitaplarla ilgili uzun uzadıya yorum yapmak istemiyorum. Ne de olsa öyle ya da böyle bu kitaplarda da emek var... 

Benim için ne yazık ki severek okuduğum kitap olmadı. Okuyup okumamak sizin tercihinize kalmış. 

Benim için 5 üzerinden 2'lik bir kitaptı :( 


~~*~~~
Günahları ölçmek mümkün olsaydı, onları un gibi terazinin bir kefesine dökebilseydik, en ağırı hangisi olurdu doğrusu hiç bilmiyorum ama sizinki olacağını sanmıyorum.
~~~*~~~ 




Kitabın adı     : Hepsi Benim Suçum
Orijinal adı     : Ketchup Clouds
Yazarı            : Annabel Pitcher
Çevrimen       : Mehmet Gürsel
Yayınevi         : Epsilon
Sayfa sayısı    : 272

Kitabın tanıtım yazısı:

 
Edgar Ödülü En İyi Genç Yetişkin Romanı, 2014
Carnegie Madalyası Adayı, 2014
Leeds Kitap Ödülleri, 2014
Waterstones Gençlik Kitabı Ödülü, 2013

Zoe’nin tanıdığı kimseye itiraf edemeyeceği bir sırrı vardı. Karanlık ve korkunç bir sır... Bir gün, Stuart Harris adlı bir adamın Teksas’ta idam cezasına çarptırıldığını öğrendi. Zoe gibi Stuartda sırlara, yalanlara ve cinayetlere hiç yabancı değildi. Zoe kırık kalbi ve sığındığı mizahla hikâyesini anlatmak için karşısına çıkan tek yolu denedi. Çok uzaklardaki bu idam mahkûmuna mektup yazacaktı. Böylece Zoe bir elinde kalemi, bir elinde sandviciyle derin bir nefes alıp aşk ve ihanet dolu
hikâyesini anlatmaya başladı.

“Gerilim dolu bir gizem ve duygusal bir ilk aşk hikâyesi. Mizahi bir dille kaleme alınan bu romana bayılacaksınız.”
-The Sunday Times

Pitcher’ın zorlu aile hayatı üzerine yazdığı bu hikâye çok başarılı. Dokunaklı ve şefkatli bir roman. Sonuçta insan olmak, hata yapmayı gerektirir.
-The Daily Telegraph

Her şeyi tam dozunda bir roman. Şefkat, mizah ve kederle dolu. Aile hayatının ufak ve güzel detayları bu dramatik hikâyeye somut bir gerçekçilik katıyor.
-Marie Claire

Hepsi Benim Suçum çarpıcı vemuhteşem. Beklenmedik olay örgüsü sayesinde kitabı elinizden bırakamayacaksınız.
-Cosmopolitan

Tutku ve aldatmaca, canlı ve keskin bir şekilde resmedilmiş. Karakterlerin ilişkileri ve düşünceleri de muhteşem bir şekilde gerçekçi.
-The Daily Mail





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın