2 Ocak 2022 Pazar

2 Neler Okudum - Aralık 2021

Bir ayı daha geride bıraktık ve neler okudum yazısıyla karşınızdayım. Ama onun öncesinde sizlere iyi yıllar dilemek istiyorum. 

2022 yılı herkese önce sağlık, sonra mutluluk, bol kitap ve her şeyin gönlünüzde olacağı bir yıl olmasını diliyorum. 

Şimdi aralık ayımın nasıl geçtiğini anlatabilirim. Bol kitaplı olmasa da bence yeterince iyi okumalı ve izlemeli geçti bu ayım. Bir dizi, iki film izledim ve bunun yanında da 6 kitap okudum. 

Genel olarak bakıldığında güzel geçti ve bence dolu dolu geçirdim. Bu yönden de verimli geçti benim için. 

Bütün bunların yanında bir de röportajımız oldu ki ben bunu çok özlemişim. Bir süre ara vermiştim şimdi tekrardan yazarlarımızla iletişime geçmek çok hoşuma gitti. Bu ayda bir planım var bakalım inşallah bu ay da bir röportaj yapacağım :) aklımda planlar var ;) 

Şimdi sizlere okuduklarım, izlediklerim ve röportajımızı aşağıda paylaşıyorum :)

Neler okudum;

  • Puanım : 3/5      //   Melekber Deniz - Menümüzde Aşk Var
  • Puanım : 4/5      //   Sarah MacLean - Tehlikeli Anlaşma
  • Puanım : 4/5      //   Mia Sosa - Bir Düşmandan Daha Fazlası
  • Puanım : 5/5      //   Sally Thorne - Nefret Oyunu
  • Puanım : 5/5      //   Vi Keeland - Rakipler
  • Puanım : 5/5      //   Jennifer L. Armentrout - Ölene Dek Beraberiz



Neler izledim;



Röportajımız;



Bol kitaplı bir ay geçirmenizi dilerim :) 

 

2 yorum :

  1. koca yıl 1.5 dizi izleyebilen ben... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben birkaç dizi bitirdim 2021 içinde ama tabi zaman ayırmak lazım izlemek için de, insan yoğunluğundan zaman zaman vakit bulamayabiliyor :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın