22 Haziran 2023 Perşembe

0 ALINTILAR // Krista Ritchie & Becca Ritchie - Sana Hala Bağımlı ( Addicted World#3 )





"Lo?" Ryke'ın sesi ciddileşti. "Konuş benimle."

Bir nefes verdim. "Neden yapmamam gerektiğini söyle." Gözlerimi kapattım. Bunun bitmesini istiyordum. Bu eziyetin. Bu hislerin. Kendi düşüncelerimde boğulmadan Lily'ye yardım edebilmek istiyordum.

"Çünkü sabah hissedeceğin o şey bir içkiye değmez."

"Bu yeterince iyi değildi."

"Kusacaksın," diye hatırlattı. Haklıydı, şu anda Antabus kullanıyordum. Bir yudum alkol içtiğimde bile midem bulanacaktı. 

Duraksayarak bunu hala denemediğimi fark ettim. Belki de denerdim. Yüzümü buruşturdum. Ya da denemezdim.

"Çünkü Lily'yi ondan daha çok seviyorsun."

Bu beni kendime getirdi. 



*****


"Sensiz nasıl yaşayacağımı bilmiyorum." Gözyaşlarım hızlıca akmaya başladığında başımı iki yana salladım. "Nasıl olduğunu bilmek istemiyorum. Bunu öğrenmek istemiyorum."

O benim nefesimdi. Ruhumdu. Yaşam enerjimdi. Tüm sonsuzluğu onunla geçirmiştim. Ondan uzak olmak bu dünyadaki en yabancı histi. Üç ay, buna bile zar zor katlanabilmiştim. Sonsuza kadar onsuz olmak mı? 

Beni öldürün gitsin.



*****


"Bir seks bağımlısı olması onu otomatik olarak güvenilmez mi kılıyor?"

"Bilmiyorum," dedim. "Ama onunla birlikte olduğum süreden çok daha fazla bir zaman boyunca onu aşka erkeklerle birlikte gördüm. Sanırım o zamanlara tekrar kapılmasının ne kadar doğal gerçekleşebileceğini anlayabiliyorum."

"Seni aldatmasının," diye düzeltti Ryke.

Ona ters bir bakış atarken, "Evet," diye patladım. "Ama eğer olacağı varsa olur, öyle değil mi?" Düşüncesi bile beni kahrediyordu. 

"Yaşanacağını sanmıyorum," dedi Ryke.

Şaşkınlıkla geri çekildim. Daha önce Lily'yi hiç savunmamıştı. "Nedenmiş o?"

"Çünkü bence seni, seksi sevdiğinden daha çok seviyor. Sen de onu alkolü sevdiğinden daha çok seviyorsun." 








Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın