27 Ağustos 2012 Pazartesi

7 FMArsal - Seni Sevmek İstemedim


‎"Seni Sevmek İstemedim" benim için kelimelerle ifade edemeyeceğim kadar çok sevdiğim kitaplar arasına girdi. Kitapta sadece romantik bir aşk hikayesi haricinde harika dostluk ilişkilerinin ve biraz da heyecanlı intikam almalarında bulunmasının bunda payı var... 

Pınar'ın başından beri çanak tutmasına ve hamile kaldığında Doğan'a aldığı tavırlara gerçekten çok sinirlendim. Adamı çok kırdı. Kırmakla kalmayı ezip geçti bir de. Yani sözleri yenilir yutulur cinsten değildi sonra benimle niye ilgilenmiyor. İlgilenecek ne bıraktın ki geriye. Doğan'sa kelimelerle ifade edilemeyecek bir adam. Harika, ne istediğini bilen, başarılı, kararlı yakışıklı, atletik vücutlu ve zorba... Dehşet bir karışım. Okurken öldüm bittim... ♥ Erdem'den nefret ettim ve Deniz'den hoşlandım. Sonucunda Deniz sayesinde onlar birbirlerini tanıdılar değil mi ;) 

Pınar'ın dediği bir laf var "Nefret ettiğim bir adama aşık olacak kadar karaktersiz değilim. Zaten bu zevki sana da yaşatmam." bu cümleye kitabın sonunda sevdiğini itiraf ederken güldüm. Doğan'a bu zevki yaşatmakla kalmadı Pınar'ın da nefret etmediğini gördük :) 
Hele Pınar'ın doğum günü kutlamasında Tamer ve Natalia'ya kahkaha attım. Ayy Tamer çok eğlenceli. Ve aynı zamanda çok sadık dostlar da... Erdem'in Pınar'a yaptıklarından sonra bir olup yerini bulmaları çok güzeldi. O sayfaları sanki macera romanında bir kovalamacayı okuyormuş gibi heyecanla okudum. Ama en yürek burkan yer de Erdem'in dövdükten sonra Doğan'ın sözleri. Gerçekten gözlerim doldu orada... Doğan'ın ki de ne aşk dedim... 
Neyse ki Pınar'da akıllandı ve elindekinin kıymetini biledi. Kitabın sonlarına doğru olan çabaları güzeldi. Hele marketteki halleri ve evdeki ne işin var gitme durumları tam karı koca ilişkisiydi. 
Doğan'ın Tamer'le yaptığı senden büyüğüm bir santim uzun muhabbetine durumun ciddiyetine rağmen kahkaha attım. 

Kitapta Natalia Pınar'a hikayemi anlatırım sana dediğinde en azından "Nefretten Sonra" kitabı hakkında bir özet olur da okurum dedim ama olmadı. Nefretten Sonra'yı okumamış biri olarak benim için hala bir gizem olarak kaldı. 

Sizleri bilmem, ama benim okumaktan zevk aldığım Türk yazarlardan biri oldu FMArsal ve kitaplarını da seviyorum. 

Tutku Serisi'nin Sıralaması 


Kitabın konusunu ise aşağıdan okuyabilirsiniz. 

"Kararlı bir adam istediği kadını ne kadar sürede elde edebilir?
Peki, çaresiz bir kadın nefret ettiği adamı neden sevmeye başlar? 
Onun harfleri çok şehvetli.   
Yetişkin okurlarımızın sabırsızlıkla beklediği Fatih Murat Arsal önce kitapta!
Yeşil gözlü gizemli adam o yaşına kadar pek çok güzel kadın görmüştü. Ama Pınar kadar güzelini, mücadelecisini, vahşisini görmemişti. Ve onu istediğine karar vermesi birkaç saniyesini almamıştı. Pınar ise bu uzun boylu ve tehlike kokan adam kadar cüretlisini hiç görmemişti. Ondan ilk andan beri hiç hoşlanmamıştı. Hoşlanması da gerekmiyordu. Ne yazık ki modern zorba onu istiyordu ve elde etmeye kararlıydı. Güpegündüz kaçırılacağına ise asla inanamazdı. Ailesini zor durumdan kurtarması karşılığında adam ona el koymuştu. bu adama karşı seçenekleri sınırlıydı. Ya evlenecek ya da bir süreliğine onun sevgilisi olacaktı."

7 yorum :

  1. Hadi ya, bu kadar güzel mi gerçekten bu kitap :D Merak ettim şimdi :D

    YanıtlaSil
  2. Hatun ben yazarın kalemini seviyorum ve bu kitaba da bayıldım bu yüzden. :) Bence bir oku :)

    YanıtlaSil
  3. Evet İnci'nin yorumlarından sonra aldığım bir kitap daha :)
    Dün gece 4 e kadar okuyup bitirdim, gerçekten çok açıcı ve sürükleyici.
    Doğan'ı ilk başka mafya gibi birşey sanmıştım. Kızı zorla bikinisiyle kaçırması çok deliceydi. Pınar için gerçekten zordu. Bilmediği tanımadığı bir adamla birlikte olmak onu epey zorladı. Daha sonra hamile kalması ve duyguların değişmesi de güzeldi. Doğan'ın bu kadar anlayışlı olacağını beklemiyordum. Mutlu sonla ve bol çocuklu bitmesine sevindim. Severek okuduğum bir kitaptı.
    Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Yaa kitabı hala bitiremediği söylesem ne dersiniz acaba. :D Daha doğrusu kitabı dayımın evinde unutunca bir süre alamadım. Aldığımda da annem sağolsun izin vermedi okumama. Ben alana kadar o alıp okumaya başlamıştı bile. Dün bitince ancak aldım elime. :D Bi bitireyim yorum yapacağım inşallah. :D

    YanıtlaSil
  5. Okuduğum ilk FMArsal romanıydı ve resmen aşık oldum. Pınar'a her ne kadar başlarda çok sinirlensem de daha sonra üzülmeden edemedim.En büyük aşklar nefretle başlar sözünün güzel bir örneğiydi bu roman bence :D Ve aşkın bir erkeği ne kadar değiştirebileceği de açıkça gözler önündeydi.Özellikle Yalnız Gözlerin İçin'i de okuduktan sonra Doğan'ın bu hallerine daha da şaşırmıştım.Sonuç güzeldi,karakterler güzeldi,kitap güzeldi.Ne diyelim okunası bir kitaptı.Okumayanlarn mutlaka okuması gerekli diye düşünüyorum

    YanıtlaSil
  6. Fatih murat arsal-Seni sevmek istemedim adlı bu romanın doğan kapaklı olanı var eski baskı o doğan kapaklı olanı alıcam ama artık piyasada bulamıyorum elinde olan varsa iletişime gecebilir mi lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğan kapaklıdan kastınız son basım olan ciltlisi mi? Onun yanılmıyorsam satışları var, D&R ya da kitapevlerine bakın mutlaka bulursunuz ki bulamazsanız da internetten online olarak alabilirsiniz de.

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın