13 Eylül 2012 Perşembe

0 Sherrilyn Kenyon - Aşk Kölesi [Alıntı]



"Savaşa ilk girdiğinde ne hissettiğini anlatsana bana"
"Hiçbir şey hissettmedim"
"Korkmadın mı?"
"Neden?"
"Ölmekten ya da yaralanmaktan."
"Hayır"
"Nasıl olur da korkmamış olabilirsin?"
"Yaşamak için bir nedenin yoksa ölmekten korkmazsın."
***
"Affedersiniz ama burada neler oluyor? Neden ona vurdun?" diye sordu Jullian'a. Jullian Grace'e tuhaf bir bakış attı. "Çünkü ona vurmak bana büyük bir zevk verdi." 
Grace'e bile bakmayan Cupido (Eros), "Ne hoş," dedi Jullian'a. "Beni yaklaşık iki bin yıldır görmedin ve arkadaşça, kardeşçe bir kucaklama yerine sert bir yumrukla karşılaşıyorum. Sonra da annem neden kardeşlerimle daha yakın olmadığımı merak edip duruyor (...) Söyler misin, beni bir güzel dövmek için mi çağırdın yoksa burada olmamın daha yararlı bir nedeni var mı?"
"Açıkçası, üç bin kez çağrılarıma cevap vermediğin için bu sefer de geleceğini düşünmemiştim."
"Cevap vermemiştim çünkü beni döveceğini biliyordum." Cupido şişen çenesini gösterdi. "Ve dövdün de"

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın