13 Mayıs 2014 Salı

1 Eylül'de Ayaz - İndex


Merhaba arkadaşlar, ben Çiğdem :)

Belki Facebook sayfamızda paylaştığımızda görmüşsünüzdür. Blogumuzda İnci ve benim yazdığımız hikayeleri paylaşmaya karar verdik :) Bu benim uzun soluklu hikayem olan "Eylül'de Ayaz"ın index konusu olacak ve okumak isteyenler hikayenin tüm bölümlerine buradan ulaşabilecekler. Biraz sonra Giriş bölümünü paylaşacağım. Güzel olmasını ve yorumlarınızı esirgemeyeceğinizi umuyorum^^ :)

Haydi, bismillah o zaman :)

*Bir de küçük not: Daha önceki hikaye paylaşımlarımda çalıntı olayını sık sık yaşadım. Bu kez önlemimi önceden alıyorum. Hikaye tamamen bana aittir ve çalmanız durumunda hiç laf anlatmaya çalışmadan direk olarak hukuki yollara başvuracağım, bilgilendireyim.


1 yorum :

  1. Merhaba çok güzel yazıyorsunuz.Şuan bu yorumu okuyupta yazıyı okumayan varsa zaman kaybetmesin okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum.

    YanıtlaSil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın