20 Mayıs 2014 Salı

4 M. Leighton - Kötü Çocuklar Soluk Soluğa (The Bad Boys #1)


Yine seksi karakterler yine baştan çıkarıcı kötü çocuklar yine iç çektirten aşklar... :)) yeme de yanında yat ama değil mi? :))

M. Leighton, ülkemizde ilk defa kitabı yayınlanan, akıcı ve sürükleyici bir kalemi olan, soluksuz kitabını okutan bir yazar :) Arkadaşlar cidden soluk soluğa okuyorsunuz kitabı =) şahsen bizzat kendim öyle okudum :)

"Kötü Çocuklar Soluk Soluğa" The Bad Boys serisinin ilk kitabı, seri 3 kitaptan oluşuyor ve erotik aşk romanı kategorisinde yer alıyor dedikten sonra yorumuma geri dönelim :D


Cash mi Nash mi derken daha en başlarda Cash'e çekilen ben Olivia'nın kararsızlıklarına çıldırdım. Hacı ya, git başkasının sevgilisini artacağına boş da duran ateşli kötü çocuğu ayart dedim hep! Cash varken Nash'e bakmam şahsen :) biraz kötü çocuk eğilimim var sanırım benimde Olivia gibi ;)

Kitabın nasıl bittiğini anlamadım aslında bir o kadar daha rahatlıkla okurdum, gerçi Cash'in olduğu her şeyi okurdum ya neyse ;)

Ancak...

İşte ben eleştirecek bir yan buldum =) normalde geçişli kitapları yani bir o kişiden bir bu kişiden anlatılan kitapları sevmem bütünlüğü bozduğunu düşünüyorum ama sayfalarca anlatılıp başka karakter tarafına geçiliyorsa sorun olmuyor bunda bir sayfa Olivia bir sayfa Cash sonra bir sayfa Nash yazılmış bu biraz can sıkıcı olabiliyor okurken açıkçası... 

Bir de başlarda kitabın çevirmeninin acemi mi diye düşünmedim değil. Cümleler pek devrik, kısa ve acemice göründü nedense gözüme. Bazı cümleler yüklem olmadan kesilmiş falan... 

Kitabın genelini beğendim, konuya bayıldığım Cash'e aşık olduğum için çevirinin üzerinde pek durmayacağım :)

Kitabın sonu beni en çok şaşırtan kısımdı. Bunu söylemezsem vallaha içimde kalır! Öyle bir son beklemiyordum. Nash ve Cash... ikilisi hakkındaki gerçekler beni hem şaşırttı hem de şoke oldum. Ama çok da hoşuma gitti hani :)

Şimdi sizinle azıcık küçücük sevimlicik alıntılar paylaşacak ve yorumu bitirecek bu Cash hayranı olan okur ;)



"Ama onu öptün. Sizi gördüm."

"Hayır, sen onun beni öptüğünü gördün. Benimse kulübün ortasında olay çıkarmamak için sessiz kalışımı gördün."

"Her neyse, hiç de nefret ediyormuş gibi görünmüyordun."

"Ama ettim. Bütün o süre boyunda, tek düşünebildiğim seninle öpüşüyor olmaktı."

"Ama sen çalışanlarında ilişkiye girmiyorsun."

"Senin için bir istisna yapabilirim." Yüzü git gide yaklaşıyor.Çok yavaş bir biçimde. Santim santim.

"Ama bu senin kuralın."

"Senin için çiğnerim."

Sessiz bir şekilde "hayır bunu yapma," diyorum.

"Peki, o halde kovuldun," diyerek dudaklarını dudaklarımla buluşturuyor.



"Dur! Sadece dur!" diye bağırıyor.

"Neden? Başka söylenecek ne kaldı? Sanırım bana bir hayat boyunca yetecek kadar yalan söyledin."

"Daha fazla yalan yok." diyor öfkeyle. "Artık seninle konuşmak bile istemiyorum. Sadece artık benim için bir şey hissetmediğini duymak istiyorum. Seni yalnız bırakmamı ve bir daha geri dönmememi istemeni. Sonra gideceğim. Eğer gerçekten istediğin buysa gideceğim."



Kitabı yukarı da söylediğim gibi beğendim. Devamını bekleyeceğim... eeee ne de olsa devamı daha fazla Cash demek ;)

Ahh bir de kızlar siz Nash ile ilgilenin daha çok hoşunuza gidecektir bu durumda Cash de bana kalır :P

Kitabı beğendim sevdim ve tavsiye ederim okuyun eğer erotik aşk romanı okuyorsanız. Gerçi aman aman da bir erotizm yoktu normal bir aşk romanı boyutlarındaydı. Bu yüzden okuyun! :))

Yorumumu son alıntımı da paylaşıp bitiriyorum :))


Cash'in düşündüğü tek şeyin ben olduğumu, 
aklında olan tek şeyin ben olduğumu söylemesine gerek yok. 
Bunu onun yüzünde görüyorum, öpücüklerinde hissediyorum. 
Şu an için tümüyle bana ait. 
Ve ben de ona aittim.

"The Bad Boys" serisi:
Kitabın tanıtım yazısı:
Bir kız, iki erkek ve bir aşk üçgeninin ateşli hikayesi… 
Olivia Townsend özel biri değildir. Okul ücretini çıkarmak için çalışan, babasının işlerini yürütmesine yardım eden sıradan bir kızdır. Babasını terk edecek ikinci kadın olmamaya kararlıdır, kendi hayatını askıya alması gerekse bile… Olivia için, yapması gereken şeyler bellidir. 
Fakat, Cash ve Nash Davenport ile tanıştıktan sonra her şey karmaşık hale gelir. Onlar kardeştir. Hem de ikiz. 
Cash, onun bir erkekte istediği her şeye sahiptir. Tehlikeli ve ne olursa olsun onu yatağa atmayı isteyen seksi, kötü bir erkektir. Olivia’yı baştan çıkarır ve tek bir öpücükle, kötü olduğunu unutturur. 
Nash, onun bir erkekte ihtiyaç duyduğu her şeydir. Başarılı, sorumluluk sahibi ve son derece tutkulu bir erkektir. Ama o, Liz’in zengin ve güzel kuzeni Marissa ile birliktedir. Yine de bu, Olivia’nın ona baktığında erimesini durdurmaz. Tek bir dokunuşla, neden asla birlikte olamayacaklarını unutturur. 
Olivia, onların bir şey sakladığını öğrenince, siyah beyaz olan her şey grileşir. Olabildiğince hızlı bir şekilde kaçmasını gerektiren bir şey… Ama kaçmak için çok geçtir. Olivia artık olayların içindedir. Ve aşıktır. İkisine de. 
İki kardeş de Olivia’nin kalbini titretir. İki kardeş de Olivia’yı heyecanlandırır. 
Olivia ikisini de ister. 
Ve onlar da Olivia’yı. 
Peki, Olivia nasıl bir seçim yapacak?

4 yorum :

  1. Hiç şansın yok Cash'ı benim ile paylaşmak zorundasın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla :)) Nash'i veriyorum sizlere Cash benim erkek'im :D vermem kimseye kan çıkar ona göre ;)

      Sil
    2. Hatun O'nun için kan çıkaracağın o kadar çok adam oldu ki napcan hepsini hiç bilmiyorum hahah :D

      Sil
    3. Harem kurmaya niyetliyim hatun hepiciği benim benim her akşam aynı yemek yenmez çeşitlilik gerek demi ;) hehhe :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın