20 Mayıs 2014 Salı

0 Funda Mentaloğlu - S*ktirgitli Aşklar


Hmm... nasıl bir yorum yapsam bilemedim... ama beklediğim gibi değildi ne yazık ki!

Yazarın diline dair bir şey diyemeyeceğim çok da anlamadım dilini zaten... öyle duyguları hissedeceğimiz bir kurgu yoktu... okuduğum kitapta bir şeyler hissedebilmeyi isterim ben ama ne yazık ki bunda bir duygu hissedemedim.

Şimdi Türk yazar, dolayısıyla eleştirmek istemiyorum ama çok fazla argo çok fazla günlük tarzdı! Benim okumayı isteyeceğim ya da tercih edeceğim bir tür değil!
Zevk meselesi... Nasıl bazı okurlar erotik aşk romanları okumaktan rahatsız oluyor bende aynı şekilde argo kullanılan kitapları okumaktan pek hoşlanmıyorum ne yazıkki :(

Ama Pucca'nın da dilinin bu şekilde olduğunu duydum ne kadar doğru bilemeyeceğim ve görünen o ki baya bir seveni var muhtemelen onu sevenler bu kitabı sevecektir. Şahsen benim okumayı tercih edeceğim bir tür değil.


Gerçi adından belliydi argo, küfür içerikli olacağı ama yine de... Rahatsız oldum işte...Kısaltmalar, lanlar, s*ktirler falanlar filanlar... ya bir kitap... adı üzerinde bu bir eser ve bence bir eser bu kadar basite indirgenmemeli... ne anlatılmak isteniyorsa daha düzgün bir üslupla, daha küfürsüz anlatılmalı, bir duygu katılmalı bence... Okuduğumda öfkeyi, aşkı, hüznü, sevinci hissedebilmeyi isterim ben bu kitap ne yazık ki bana istediğimi vermedi :(

Ama... ama bunları atlarsanız ve takılmazsanız eğlenebilirsiniz bu kitabı okurken... Sohbetlerden, anlatılan olaylardan keyif alabilirsiniz.

Ve... ve... ve... kitabın kapağını çok beğendim! Olimpos'u bu konuda tebrik ederim kapak tasarımı çok başarılı olmuş! Hani beni al diyecek türden bir kapak bayıldım!

Tavsiye eder miyim? bilmiyorum... benim tarzım değil açıkçası ama yazılıyor ve basılıyorsa belli ki bu tarz okuyan okurlar var eğer onlardansanız okuyun ama benim gibi düşünenlerdenseniz, okumayın... tercih sizin diyerek sıyrılıyorum :)) sonucunda zevkler tartışılmaz değil mi ;) ama kapak için alınabilinir bence :P

Kitabın tanıtım yazısını aşağıda sizlerle paylaşıyorum:
"İstanbullu bir kadın oturduğu yerden bütün dünyayı ayağa kaldırdı! İşte ben buna devrim derim!" -The New York Times- 
"Bu kitabı okumamış kadınlarla birlikte olmak istemeyeceksiniz!" -The Guardian- 
"Funda Mentaloğlu, zorlu bir konuyu ustalıkla anlatarak gerçek bir başarı yakalamış. Olağanüstü... Tek kelimeyle harika bir kitap!" -The Wall Street Journal- 
"Yeni çağ kadınlarının kutsal kitabı!" -Washington Post- 
Şaka lan şaka ne nüyorktayms'ı? N'apsın olm beni the gardiyan? 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın