6 Temmuz 2020 Pazartesi

0 Yeni Kitaplar - Temmuz 2020

Temmuz ayının ilk siparişini ukitap.com takas sitesinden yaptım. Sitede takas yapılabildiği gibi uygun fiyata temiz ikinci el kitaplarda bulunabiliyor. Ben de bunu değerlendirmeyi seviyorum hem uygun fiyata tertemiz kitapları alabiliyorum hem de bazen bulamadığım kitapları bulabiliyorum bu yüzden bu siteyi seviyorum size de denemenizi tavsiye ederim. 

Historical romans aşığı olarak Elizabeth Hoyt kitaplarını topluyordum ve hazır uygun fiyata bulmuşken alayım dedim ve şuanda yazarın kitaplarından 4 kitabım eksik onları da tamamlayınca yazarın serilerini okumaya başlayacağım.

Her ne kadar hakkında çok şey duymuş olsam da Kral Suiti'ni de bir delilik yapıp aldım. Normalde kitaptan çok soğumuştum duyduğum eleştirel yorumlarda hevesim kaçmıştı ama yine de aldım sanırım deneyeceğim... bakalım beğenirsem ikinci kitabını da alırım. 

Neyse...

Neler aldığımı liste olarak da yazayım sizlere :)

  • Elizabeth Hoyt - Kalbimi Sana Verdim
  • Elizabeth Hoyt - Çirkinin Aşığı
  • Elizabeth Hoyt - Bir Aşk Masalı
  • Elizabeth Hoyt - Buz Prenses
  • Kerime Şimşek - Kral Süiti 

Aralarında okuduklarınız var ise yorum bekliyorum :) 




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın