30 Temmuz 2020 Perşembe

0 Temmuz 2020 - Neler Okudum?

Temmuz ayında neler okuduğuma dair postumu paylaşayım dedim çünkü artık kitap bitiremem bu ay muhtemelen. 

Bu ay 1 film izledim, 9 kitap okudum. Ben demiştim iş hayatına atılınca 8-9 kitaba iner sayı demiştim ve 9'a indim hemen. Neyse hiç okumamış olmaktan iyidir değil mi ama? :) 

Hep olduğu gibi bu sefer de çok karışık türlerde kitaplar okudum. Ama önceliğimi itiraf etmek gerekirse serilerime verdim çünkü serilerim bitsin ki yenilerine başlayayım bu yüzden öncelikle McLeods of Skye serisinin ve Poseidon'un Savaşçıları serisinin kitaplarını okudum. Gerçi birini bitirdim diğerinin de bitmesine 2 kitap kaldı. O da bittikten sonra yeni bir seriye başlayacağım. Bu yüzden ağırlıklı olarak fantastik ve historical romans okudum.

Bütün okumalarımın yanında 1 tane de film izledim. Anna Todd'un çok sevilen kitap serisi After'ın filmini izledim. Kitabını okumamıştım filmi izledikten sonra da okumamakla iyi yapmışım dedim. Çünkü ben filmi beğenmedim açıkçası... Neyse aşağıya link bırakacağım orada detaylı yorumum var.


Neler okuduğuma ve puanlamama gelirsek; 

  • Sebastian Fitzek - Ruh Kırıcı   = Puanım : 3/5
  • Jessica Park - Sırılsıklam Aşk  = Puanım : 3/5
  • Lily Graham - Kara Düşen Ay Işığı = Puanım : 5/5
  • Rövşen Abdullaoğlu - Bu Şehirde Kimse Yok mu? = Puanım : 4/5
  • Monica McCarty - Maskesiz = Puanım : 5/5
  • Alyssa Day - Atlantis'in Muhafızları = Puanım : 5/5
  • Monica McCarty - Kır Zincirlerini = Puanım : 5/5
  • Alyssa Day - Atlantis'in Düşmanları = Puanım : 5/5
  • Vi Keeland - Oyuncu = Puanım : 5/5


Neler izlediğime gelirsek; 


İşte benim bir ayım böyle geçti. Bence güzel ve dolu geçti. Sizlerin nasıl geçti? Neler yaptınız? Neler okudunuz? Neler izlediniz? 

Ağustos ayı hepimize boool kitaplı olur inşallah :)






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın