1 Temmuz 2020 Çarşamba

4 Haziran 2020 - Neler Okudum ?

Haziran ayını da geride bırakırken ayın yarısını evden çalışarak geçire biri olarak oldukça iyi bir okuma yaptığımı düşünüyorum ki bunun yanında 2 tane de uyarlama film izledim. Tabi artık böyle çok sayıda kitap okuyamam çünkü normal iş hayatına dönünce akşamları okumak için elimde kalan zaman dolayısıyla yine aylık 8-9 kitap okuma moduna döneceğim. Ama yine de haziran ayı benim için oldukça verimli olan aylardan biriydi :) 

Bu ay kaç kitap okuduğumu söylemeden olaya dalmışım :) toplamda 12 kitap ile ayı kapattım aslında 13 ya da 14 de olabilirdi ama pandemi dolayısıyla ailemi  3 aydır göremiyordum ve şimdi hazır şehirler arası yolculuklara izin verilirken bir kaçamak yaptım. Bu yüzden pek okuyamadım 3 gün o yüzden de 12 kitap ile ayı bitirdim :) 

Her neyse ayı hem Türk hem Yabancı yazar kitapları ve her türden kurguları okuyarak tamamladım. Artık biliyorsunuz ki çeşitliliği seviyorum bu yüzden bu ay da baya çeşitlilik vardı bence :) 

Bu arada izlediklerimi de aşağıda liste olarak ekleyeceğim. 


Neler okuduğuma gelirsek; 

  • Jennifer Royce - Esir Yürek                       = Puanım: 5/5
  • Julie Garwood - Ödül                                 = Puanım : 5/5
  • Ana Johns - Ateşböceğinin Şarkısı             = Puanım : 4/5
  • Alyssa Day - Atlantis'in Yükselişi              = Puanım : 5/5
  • Alyssa Day - Atlantis'in Uyanışı                 = Puanım : 5/5
  • Alyssa Day - Atlantis'in Kurtuluşu              = Puanım : 5/5
  • Alyssa Day - Atlantis'in Maskesiz Yüzü      = Puanım : 5/5
  • Meredith Wild - Savunmasız                       = Puanım : 3/5
  • Arzu Khayal - Efsunkar                               = Puanım : 3/5
  • Seda Meydan - Lucca                                   = Puanım : 4/5
  • Meral Kır - Hedef Sensin                             = Puanım : 5/5
  • Merve Duman - Gökten Üç Elma Düştü      = Puanım : 3/5

Neler izlediğime gelirsek; 


Haziran ayım böylesine dolu dolu geçti umarım temmuz da öyle geçer :) Sizlerin de benimki gibi dolu geçmiştir umarım. 


Bool kitaplı günler dilerim :)




4 yorum :

  1. Ödül kitabını ben de almıştım geçen günlerde, tam puan verdiğini görünce gaza geldim, belki de bu ay okurum 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka okumanı tavsiye ederim çok güzel bir historical :D

      Sil
  2. Atlantis serisinin puanlamasını görünce acayip merak ettim, halbuki okumayı hiç düşünmüyordum abla. Aklıma yeni kitaplar soktun bak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim ben çok beğenerek okuyorum kuzum :)

      Sil

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın