26 Ekim 2023 Perşembe

0 Yunsul & Rino - İmparatorun Kızı Cilt 1

 


~~~*~~~
"Nasıl olduğunu bilmiyorum ama önceki hayatımın anılarıyla doğdum."
~~~*~~~


Bu sefer de bir Webtoon yorumuyla karşınızdayım. Çook tatlı, sevimli ve eğlenceli bir webtoon. 

Bu arada webtoon, Kore'de internette yayınlanan renkli çizimleri olan çizgi romanlardır. Hatta birçok webtoon zamanla diziye de uyarlanmıştır. Tabi benim şimdi yorumunu yazacağım henüz uyarlanmadı ama bebekli bir kurgusu olduğu için uyarlanmayabilir de ama bence çok güzel bir çizgi filmi ya da animesi olabilirdi 😇

Neyse... Webtoon'un adı İmparatorun Kızı... 6 cilt olacak olan serinin 3 cildi yayınlandı ve Athica Books kesinlikle büyük emek vererek yayınlamışlar elinde olanlar veya okuyanlar ne demek istediğimi anlayacaklardır. Çoook güzeldi baskısı. 👍👌


~~~*~~~
"Bana nasıl bir lanet getireceğini göreceğiz..."
~~~*~~~

İmparatorun Kızı'nın ilk cildinin konusundan azıcık bahsetmek gerekirse; herkes tarafından korkulan, cani, katil ve hatta deli olarak anılan İmparator Caitel, şimdiye kadar olan bütün çocuklarını öldürmüştür. Bir kere daha bir çocuğu olduğunu öğrendiğinde ve bebeği görmeye gittiğinde bunun minik bir kız olduğunu görünce öldürmekten vazgeçer. Kendi sarayına getirdiği kızıyla yaşamaya başlar. Baba olarak acemi olan Caitel, hem onunla vakit geçirdikçe değişik bir şekilde mutlu olur hem de küçük bebeği de kendisine hayran bırakır. Küçük prenses ise bir reenkarnasyon olan ve geçmiş hayatını hatırlamaktadır. Kendi zihninde bir yetişkin zihnine sahip olan ve etrafındaki her şeyi algılayan prenses yavaş yavaş babasını da tanımaktadır. Baba kızın birbirini tanıma sahiplenme ve sevme hikayesiyle başladı hikaye. 

Kaliteli baskısı olan ve müthiş çizimleri olan bir kitaptı. Konuşmalar ve tepkiler de çok güzel anlatılmıştı. Hatta öyle ki bazı yerlerde baba kızın diyalogları - yanlış anlaşılması Caitel'in sesli söylediği ve Agrigent'in içinden söylendiği diyaloglar - çok eğlenceliydi. Hatta bazılarında çok güldüm. 

Bütün bunların yanında da Caitel'in nasıl bir karakter olduğu, bebeğiyle vakit geçirmesi çok güzeldi. Açıkçası ben sevdim adamı.. .evet acımasız, hata affetmiyor belki ama kendi halkını ve kendine ait herkesi her şeyi de acımasızca koruyor. 

Prenses Agrigent'in de bebeklikten büyümesi ve henüz yaşına girmese de ilk sözcükleri, ilk adımları çok güzeldi. Buna imparatorun şahit olması da öyle... 


Ayy çok tatlı sahneler vardı bir iki tanesini yorumun kenarına koyacağım. Özellikle iki sahne çok güzeldi. Biri Caitel'in eğilip kızını öptüğü diğer de bahçede kızını ilk kez kucağına aldığında sarılmaları... 

Şimdi elimde 2.cilt var hemen ona başlayacağım. Umarım serinin devamı için Athica Books çok bekletmez bizi. 


Kitaba dair puanım 5 üzerinden 5 veriyorum. 🌟🌟🌟🌟🌟 


~~~*~~~
"Majesteleri sizden iğreniyorum! Bedenim ve kanım sizi affetmeyecek. Bedenim parçalansa bile benim kanımdan olan bu çocuk benim yerime sizi lanetleyecek."
~~~*~~~


~~~*~~~
Çocukların neden bu kadar hassas olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum. Dünya yalnız kalmak için çok büyük ve benim yapabileceklerim çok az.
~~~*~~~


~~~*~~~
Caitel bunu biliyor mu acaba? Ben her geçen gün büyüyorum ve her gün babamın yeni bir tarafını keşfediyorum. 
~~~*~~~


~~~*~~~
Hiçbir şeyden anlamayan bir bebek olduğumu düşünüyor ama... onun bu ifadesinin başkalarının ona yaklaşmasını engelleyen sağlam bir duvar olduğunu biliyorum...
~~~*~~~






Kitabın adı     : İmparatorun Kızı Cilt 1
Orijinal adı     : 황제의 외동딸 1
Yazarı            : YunSul
Çizer              : Rino
Çevirmen        : Habibe Yılmaz
Seri Bilgisi       : İmparatorun Kızı #1
Yayınevi          : Athica Books
Sayfa sayısı     : 248

Kitabın tanıtım yazısı: 

GELDİM, DOĞDUM, DELİRDİM! 
ARİADNA LERG İLESTRY PRE AGRİGENT. 

Oldukça uzun bir isimle başlayan bu yeni hayatım, ne anlama geliyor? 

Asil bir statüyle doğmama rağmen, acıyan bakışlara maruz kalmamın tek sebebi, bizzat “baba” denilen adamdı. Babamın, “delinin teki” olduğunu mu söylüyorsunuz? 
Kanlı bir tahtta oturan yarı kral ve kıtalara korku salan bir zalim. Ben hayatta kalabilecek miyim? Bu imparator çok tehlikeli bir yaratık. Fakat şu an o benim babam! 
Romanda çözülemeyen hikâye, şimdi burada çözülüyor.







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın