27 Ekim 2023 Cuma

0 Yunsul & Rino - İmparatorun Kızı Cilt 2



~~~*~~~
Bundan sonra değer verdiğim şeyleri kaybettikten sonra, pişman olacağım hatalar yapmayacağım.
~~~*~~~
 

İmparatorun Kızı 2. cildin yorumuyla geldim. Peş peşe okuyup bitireceğim sonrasında da devamını bekleyeceğim sanırım. 

6 ciltlik seri olan İmparatorun Kızı'nın ikinci cildiydi bu kitap ve ülkemizde şuanda üç cildi yayınlanmış bulunuyor. 

Oldukça kaliteli baskısı var, kitabın ve sayfanın ağırlıkları, renklerin canlılığı göz önüne alındığında cidden müthiş bir iş çıkarmış Athica Books. Buram buram emek kokuyor açıkçası. 


~~~*~~~
"Nasıl bir insan olduğumu bilmeden, yalnızca babasıyım diye bana güveniyor. 
Onu öldürmek istediğimi bile bilmiyor."
~~~*~~~

İmparatorun Kızı'nın ikinci cildinin konusundan azıcık bahsetmek gerekirse; Ari -kısaca prensese öyle diyorlar- artık yavaş yavaş büyümektedir. Tek tük konuşmalara başlar, adımlar atmaya başlar ve bütün bunları babası, imparator Caitel devamlı tanık olmaktadır. Bütün bunların yanında da kendi işleriyle ilgilenirken de halletmesi ve belki de savaşması gerekirken sırt kızından uzak kalmamak ve daha da önemlisi kızının henüz çok küçük olduğu için kendisini unutmasını istemediği için savaşa da gitmemektedir. Bütün bunları bilinçli bir şekilde tanık olan Prenses Ari, babasının aslında herkesin bahsettiği yüzünden daha farklı taraflarını da keşfetmektedir. Tabi bütün bunların yanında birbirlerine de sevgi beslemeye başlayıp bağlanmaktadırlar. İkilinin baba kız olma yolunda iletişimlerini okurken aynı zamanda birbirlerine karşı yavaş yavaş geliştirdikleri korumacı iç güdüyü de okuyoruz ve görüyoruz. Bir de bunun yanında Caitel'in geçmişine de azıcık, küçücük bir dokunuş yaptık ki bence bu yerler da çok güzeldi.  

Caitel'in kızının ilk adımlarına tanık olması, ona yürüme alıştırmaları yapması çok tatlıydı. Bunun yanında kızını paylaşmama modunda olması, onu herkesten sakınması da çok güzeldi. Hele banyo sahnesi... kızını keselerken haşin davranışı sonra hatasını anlaması... kızını dışarıda fazla tutup da hasta olmasına sebep olduktan sonra ki tavırları... klasik bir kız babası dedirtti. 😇


~~~*~~~
Bir gün... Bu adamın nasıl bir hayat yaşadığını öğreneceğim. 
Caitel'in geçmişi, düşünceleri ve hislerini anladığım gün, onun hakkında ne düşüneceğim acaba?  Yoksa nefret mi edeceğim? Henüz bundan emin değilim. Ama... Kızı olduğum gerçeği değişmeyecek."
~~~*~~~


Ari'nin Serira'nın oğlu ile olan ilişkisi de tam bir çocuk hali dedirtti. Küçük oğlan Cito'nun annesini paylaşmak zorunda olmasına verdiği tepkilerde bana çok yerinde geldi. Ama işte geçmiş hayatını hatırlayan ve daha bilinçli olan Prenses Ari ise ona göre hareket etmesi de çok güzeldi.

Bir görünüp bir kaybolan adam var... ayyy adını unuttum 🙈 içimden bir ses onun bir şeyler yapacağını söylüyor ama yapmasın da istiyorum Caitel ve Ari çok mutlular böyle kalsınlar.

Bir de Perdel var... 😂 Adam kesinlikle Prenses Ari'nin fan club kurucusu resmen 😂 Çok şapşik ama Ari'yi de çok seviyor. Hatta karısıyla Silvia ile bayılıyorlar ya çok güzel sahneler oralar gülümseyerek ve kıkırdayarak okudum 😂 

Ayy çok tatlı bir kitaptı hemen 3. kitabı alıp okuyacağım. 

Kitaba dair puanım 5 üzerinden 5 veriyorum. 🌟🌟🌟🌟🌟 


~~~*~~~
Reddetsek, inkar da etsek, biz artık bir aileyiz. 
Günden güne biz farkında olmadan bu aşamaya kadar gelmişiz. 
Korkuyorum ama... aynı zamanda bu ilişkinin sonunda ne olacağını da merak ediyorum. Bir gün bu adama, onu gerçekten sevdiğimi söyleyeceğim gün gelecek mi?
~~~*~~~


~~~*~~~
Nefesimi tutup sessizce yaşayabilirim sanıyordum. Hiçbir şey beklemeden, açgözlülük yapmadan, sessizliğimi korudum. 
Ama zaman geçip, her şeyimi kaybettikten sonra bunun benim hatam olduğunu anladım.
~~~*~~~

~~~*~~~
Küçük ve çaresiz dünyam kayboldu. Ama, sonsuz karanlık içinde, hayatta kalmaya karar verdim.
~~~*~~~



Kitabın adı     : İmparatorun Kızı Cilt 2
Orijinal adı     : 황제의 외동딸 2
Yazarı            : YunSul
Çizer              : Rino
Çevirmen        : Habibe Yılmaz
Seri Bilgisi       : İmparatorun Kızı #2
Yayınevi          : Athica Books
Sayfa sayısı     : 248

Kitabın tanıtım yazısı: 

İMPARATORUN KIZI OLMAK GÜZEL DEĞİL Mİ?

BİR ZAMANLAR BEN DE ÖYLE DÜŞÜNÜYORDUM.


Prenses Adriana nihayet bir yaşına basıyor! 

İlk doğum günü için verilen şaşaalı partiye bakılırsa imparatorun kızı olarak hayat sürmek oldukça güzel olmalı. 

Fakat keşke babası ona evcil bir köpekmiş gibi davranmayı bıraksa!

Adriana artık yürüyüp konuşabiliyor ve yeni hayatına alışmak üzere. 

Bir sonraki hedefi ise kendisine soğuk ve mesafeli davranan babasının sevgisini kazanmak! 

Bu, imparatorun görür görmez kızını korumaya çalıştığı gizemli Demir Şövalye sayesinde beklenenden daha kolay olabilir. Kim bu Demir Şövalye ve İMPARATORA ne yaptı?

Görünüşe göre baba kız arasındaki bağı hissetmeye başlayan tek kişi
Adriana olmayabilir.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Kitap ya da yazı hakkındaki görüşünüzü bizimle paylaşın